Unikalna oferta i silna pozycja CH Sarni Stok

Sarni Stok

CH Sarni Stok w Bielsko-Białej to nowoczesny obiekt handlowy wyróżniający się na tle lokalnej konkurencji unikalną ofertą handlową. Służy klientom nie tylko jako przestrzeń zakupowa, ale także jako miejsce codziennych spotkań. Mimo działalności na niezwykle wymagającym rynku o dużym nasyceniu powierzchnią handlową, obiekt rokrocznie notuje znaczne wzrosty obrotów, a sieci handlowe lokują w nim swoje najnowsze koncepty sklepów.

Trwająca dwa lata rekomercjalizacja Centrum zaowocowała wysokim, bo wynoszącym 99 proc. stopniem wynajęcia powierzchni obiektu. Umowy na kolejne 5 lat w Sarnim Stoku zdecydowały się przedłużyć takie marki jak H&M, TK Maxx (otwarty w 2009 r. jako drugi sklep tej sieci w Polsce), Empik, Smyk, CCC, New Yorker, Reserved, Cropp, Rossmann, Douglas oraz Media Markt. Unikalna oferta handlowa Sarniego Stoku, na którą składają się także obecność hipermarketu Carrefour i salonu Jula oraz najnowszych na Podbeskidziu konceptów wiodących marek, znacząco wyróżniają obiekt na tle lokalnej konkurencji.

Zadowoleni z obecności w centrum najwięksi najemcy Sarniego Stoku zdecydowali się na przeprowadzenie u siebie gruntownych prac aranżacyjnych, dzięki czemu klienci zyskali unowocześnione powierzchnie handlowe. Gruntowne liftingi swoich przestrzeni zakupowych, dostosowując je do swoich najnowszych, najbardziej nowoczesnych konceptów, przeprowadziły salony Rossmann (466 mkw.) i Empik (600 mkw.). Należąca do Grupy LPP sieć Reserved zdecydowała się na powiększenie powierzchni handlowej do niemal 1600 mkw. A debiut w centrum odnotowała sieć dyskontowa Pepco, która zajęła lokal o powierzchni 496 mkw. O tym, jak Sarni Stok przyciąga nowe, innowacyjne marki świadczy również ostatnie otwarcie. W listopadzie wyspę handlową w Sarnim Stoku otworzyła, należąca do Grupy CCC, sieć eobuwie.pl. Wyspa esize.me to nowoczesne stanowisko, które umożliwia skanowanie stóp w technice 3D, a następnie proponuje klientowi ponad 500 par butów do wyboru, w oparciu o indywidualną budowę jego stopy.

Dogodna lokalizacja

Sarni Stok jest miejscem wygodnych i kompleksowych zakupów. Klienci cenią ten obiekt za szeroką ofertę handlową, nieskomplikowany układ architektoniczny, przestronne parkingi oraz dogodną lokalizację pozwalającą na dotarcie do niego praktycznie z każdej części regionu, a także z Czech i Słowacji.

– Centrum Sarni Stok odwiedzane jest zarówno przez mieszkańców Bielska-Białej, jak i ościennych miejscowości z terenów Podbeskidzia i Śląska. Dzięki dogodnemu położeniu – tuż przy obwodnicy miasta, Centrum jest chętnie odwiedzane przez turystów zmierzających do Szczyrku i Żywca oraz Słowaków i Czechów przyjeżdżających do Sarniego Stoku na zakupy. Mocną stroną Centrum, jest rzesza stałych, lojalnych klientów, którzy od lat doceniają jego ofertę, co odzwierciedlają zarówno wyniki odwiedzalności centrum, jak i poziomy obrotów, jakie w tej lokalizacji generują najemcy – mówi Anna Waluś, dyrektor Centrum Handlowego Sarni Stok.

Bielsko-Biała, dzięki swojemu unikatowemu położeniu, w niedalekiej odległości od Czech i Słowacji oraz doskonałej sieci połączeń drogowych, jest atrakcyjnym miejscem prowadzenia działalności. – Wyzwania jakie stawia ten rynek są duże, ale zachęca on do kolejnych inwestycji. Sąsiadami stolicy Podbeskidzia są prężnie rozwijające się kurorty narciarskie, do których dojechać można trasami bezpośrednio przylegającymi do CH Sarni Stok. Na dodatek wysoki wskaźnik siły nabywczej ludności oraz niski poziom stopy bezrobocia świadczą obiektywnie o atrakcyjności regionu – zaznacza Anna Waluś.

Pionierskie rozwiązania

Skutecznie realizowana strategia rozwoju i budowania silnej pozycji Sarniego Stoku obejmuje także inwestycje w jakość obsługi, nowe technologie oraz zaangażowanie w akcje charytatywne i prospołeczne – Nieustannie podwyższamy standard obsługi klienta, inwestujemy w nowe technologie, zmieniamy system komunikacji z klientem inwestując w komunikację elektroniczną. Stawiamy na unikalną rynkowo ofertę oraz rozwój usług – podkreśla Anna Waluś.

Sarni Stok w 2015 roku jako pierwszy w regionie, wprowadził kartę podarunkową dla klientów centrum, która cieszy się nieustannie rosnącym zainteresowaniem. – Jej sprzedaż z roku na rok wzrasta i przynosi satysfakcjonujące wyniki, dlatego chcąc wyjść naprzeciw klientom zamierzamy rozszerzyć i unowocześnić jej dystrybucję – mówi Waluś i dodaje: – A że lubimy być pionierami w każdej dziedzinie, to od października br. poszerzyliśmy ofertę o stałą i bezpłatną usługę stylistki dla naszych klientów. Każdy, kto potrzebuje modowego wsparcia może spotkać się z nią podczas cotygodniowych Stylowych Czwartków i uzyskać spersonalizowaną poradę, a następnie wybrać się na wspólne zakupy.

Sarni Stok służy klientom nie tylko jako przestrzeń zakupowa, ale także miejsce codziennych spotkań. Od wielu lat angażuje się w akcje charytatywne i prospołeczne organizując m.in. szereg spotkań prozdrowotnych (“Kraina Zdrowego Misia”, “Szczęśliwe Dziecko, Szczęśliwa Mama”), corocznie współorganizując proekologiczną akcję „Drzewko za Surowce” współpracuje z lokalnymi Fundacjami. Centrum od wielu lat organizuje comiesięczne, cieszące się dużym zainteresowaniem, Targi Produktów Eko i Regionalnych, które promują wśród klientów zdrowe, ekologiczne produkty nie tylko z regionu Podbeskidzia.

***

Sarni Stok to jedno z największych centrów handlowych w Bielsku-Białej. Na powierzchni ponad 37 tys. mkw. znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych znanych zagranicznych i krajowych marek, m.in.: Carrefour, Media Markt, Jula, TK Maxx, H&M, Reserved czy New Yorker. Atutem centrum jest dogodne położenie przy skrzyżowaniu głównych arterii komunikacyjnych, prowadzących do centrum miasta, a także w stronę Katowic, Krakowa, Żywca i Cieszyna. Obiekt posiada dwupoziomowy parking na 1290 miejsc. Za zarządzanie i komercjalizację Sarniego Stoku odpowiada Cushman&Wakefield Polska

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY