Pako Lorente tworzy nową markę

Dots Socs

Spółka Pako Lorente – właściciel marki oferującej modę męską – uruchamia pierwsze własne punkty sprzedaży nowego brandu Dots Socks. Dots Socks zajmuje się produkcją i dystrybucją kolorowych skarpetek na rynek polski i zagraniczny. Sieć będzie rozwijana w galeriach handlowych.

Flagowym produktem Dots Socks są klasyczne męskie skarpetki do połowy łydki wykonane z najwyższej jakości bawełny. Produkty marki dostępne są w Polsce, Wielkiej Brytanii, na Ukrainie i Słowacji. Skarpetki można kupić w sieci salonów Pako Lorente, jak również w sklepach internetowych: eobuwie.pl, pakolorente.com oraz w partnerskich salonach.

Dots Socks – ekspansja nowego brandu na polskim rynku

Z początkiem grudnia br. marka uruchomiała 3 punkty ze sprzedażą stacjonarną w galeriach handlowych: Libero – Katowice, Gemini Park – Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tarnów. Wszystkie nowe wyspy Dots Socks zwracają uwagę oryginalnym designem.

– Wyspy handlowe zaprojektowane są tak, by w atrakcyjny sposób prezentować ofertę marki. Dzięki zastosowaniu systemów modułowych można je dowolnie rozbudowywać dopasowując się do wytycznych centrów handlowych zachowując standard identyfikacji wizualnej marki. Wyspa wyposażona jest w ekrany multimedialne służące promocji marki. Front wyspy prezentuje przekrój asortymentu marki dzięki zastosowaniu podświetlanych gablot wyeksponowane skarpetki zwracają uwagę klienta – mówi dla Retailnet Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente, twórca nowego brandu.

Plany rozwoju sieci Dots Socks

Spółka ma już przygotowaną strategię ekspansji. – W 2019 roku planujemy poszerzenie oferty skarpetek o modele przeznaczone dla kobiet i dzieci, jak również otwarcie nowych punktów handlowych – wysp oraz sklepu internetowego. Nasza strategia zakłada rozwój punktów własnych, jak również systemu franczyzowego. Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na profesjonalną pomoc na każdym etapie inwestycji od znalezienia lokalizacji przez negocjację warunków w galerii handlowej, aranżację wyspy aż po odpowiednie zatowarowanie i wsparcie marketingowe – podkreśla Rafał Chrapkowicz.

Marka Dots Socks jest odpowiedzią na zainteresowanie modą, trendami i coraz to odważniejszym podejściem do stroju i wyrażania siebie poprzez ubranie – w szczególności dodatkami.

– Kolorowe skarpetki to nie ekstrawagancja, to element codziennego ubioru, który daje możliwość indywidualnego wyrażenia siebie, pokazanie swojego stylu i charakteru. Twórcy marki zadbali o to by design skarpetek oddawał ducha współczesnego świata, łączył w sobie: modę, trendy oraz nawiązywał do miejskiego stylu życia – dodaje Natalia Eljaszuk, Brand Manager Pako Lorente.

Przypomnijmy, sieć Pako Lorente posiada obecnie ponad 50 salonów w Polsce i za granicą (Ukraina i Słowacja). Marka w swojej ofercie ma szeroki asortyment: garnitury, marynarki, kurtki i płaszcze oraz dodatki modowe. Sprzedaż kolekcji odbywa się także za pośrednictwem sklepu on-line pakolorente.com.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY