Decathlon otworzył sklep w zupełnie nowym formacie

Na początku grudnia Decathlon otworzył pierwszy sklep w zupełnie nowym koncepcie o powierzchni ponad 600 mkw. Nowa placówka sportowej sieci znajduje się w centrum handlowym Vis à Vis Wilanów i jest czwartą lokalizacją marki w stolicy.

Sklep Decathlon mieści się na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni – 600 mkw. – ale za to oferuje klientom nowy, niedostępny nigdzie wcześniej koncept, w  ramach którego pojawiło się wiele ciekawych rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Marka zagospodarował też część terenów zewnętrznych obiektu, na których stworzyła strefę sportową.

Nowy format sklepu ma 600 mkw.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej i dzieleniu się nią. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność, a dodatkowo Vis a Vis otoczone jest licznymi terenami służącymi rekreacji. Liczymy na to, że wywoła to efekt synergii i osoby uprawiające sport na co dzień będą zatrzymywać się w naszym sklepie, testować sprzęt, korzystać z porad trenerów oraz pomagać nam rozwijać tę nową formę kontaktu z klientem. Koncept, który wystartował w ramach Vis a Vis Wilanów jest zupełnie nową odsłoną, z którą właśnie tutaj nasi klienci będą mieli okazję zapoznać się jako pierwsi w Polsce. Liczymy na to, że ta formuła przypadnie im do gustu, a w jej ramach wspólnie znajdziemy wiele kolejnych, kreatywnych rozwiązań – mówi Bartosz Żochowski, Lider sklepu Decathlon Wilanów.

We wnętrzu Decathlon w Vis à Vis można ćwiczyć wspólnie z pasjonatami sportu, zasięgnąć profesjonalnej sportowej porady, przetestować sprzęt, a w specjalnej strefie odpoczynku zregenerować się po treningu. Dla wszystkich użytkowników, oraz osób przebywających w okolicy centrum dostępna jest specjalna strefa rekreacyjna zlokalizowana na zielonym terenie wokół obiektu, na której znajduje się multisportowe boisko oraz siłownia zewnętrzna.

Ponad 50 sklepów Decathlon w Polsce

Decathlon to spółka założona we Francji w 1976 r. przez Michaela Leclerq’a. Spółka bardzo dynamicznie działa w branży sprzętu i odzieży sportowej. Obecnie posiada ok. 1200 sklepów zlokalizowanych w 28 krajach. Najwięcej sklepów ma na rodzimym rynku francuskim – ponad 300. W Chinach Decathlon ma ponad 200 sklepów, w Hiszpanii ok. 150, we Włoszech ok. 115. Spółka prężenie działa także na rynku rosyjskim, oraz oczywiście w Polsce.

Na polskim rynku Decathlon działa od 2001 roku, i posiada ponad 50 placówek. Zatrudnia ok. 35 tys. osób. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwój produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze). Firma jest także autorem kilkunastu technologii i komponentów technicznych, które stosuje w swoich produktach. Misją Decathlon jest upowszechnianie radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Firma dokłada wszelkich starań, aby sport stał się dostępny dla wielu.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY