Nowa marka z portfolio Vistula Retail Group rozwija kanał e-commerce

i-ystems-vistula

Picky Pica to nowa marka biżuteryjna, która na początku grudnia 2018 roku trafiła do portfolio firmy W.Kruk – spółki należącej do giełdowej grupy VRG (Vistula Retail Group).

Biżuterię Picky Pica można znaleźć w wybranych salonach W.Kruk m.in. w Galerii Mokotów w Warszawie, czy w Bonarka City Center w Krakowie, ale przede wszystkim w sklepie internetowym tej marki. Marka Picky Pica, która stawia pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała się na wykorzystanie rozwiązań dedykowanych dostarczanych przez firmę i-systems.

Picky Pica rozwija sprzedaż online

Picky Pica to marka, która powstała w 2017 roku. Jej grupę docelową stanowią kobiety ceniące oryginalny styl i innowacyjne, odważne, modowe trendy. Po przeprowadzeniu pilotażu odbioru nowej marki przez potencjalnych klientów i jego pozytywnym wydźwięku, podjęta została decyzja o stworzeniu i rozwoju sprzedaży internetowej.

– ​Przyjęliśmy metodę małych kroków​. ​Po szybkiej decyzji o wdrożeniu kolejnego systemu e-commerce, sprawnie uruchomiliśmy system w wersji MVP (Minimum Viable Product). Obecnie będziemy rozwijać działający już projekt​ – wyjaśnia Bartłomiej Twardosz, Menedżer ds. e-commerce w W.Kruk.

Szeroki zakres działania Vistula Retail Group

VRG S.A. to spółka powstała z połączenia Vistula Group ze spółką Bytom. Oficjalne przejęcie 100 proc. udziałów spółki Bytom przez Vistula Group nastąpiło 30 listopada 2018 roku.

Vistula  specjalizuje się  zarówno w odzieży męskiej i damskiej oraz biżuterii i zegarków. Należą do niej marki, takie jak Lantier, Vesari, Wólczanka, Lambert, W.Kruk oraz Deni Cler (za pośrednictwem spółek zależnych). Głównym rynkiem zbytu dla produktów Grupy Vistula jest Polska. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 300 sklepów marki Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Deni Cler Milano. Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Vistula Group na koniec września 2018 roku wyniosła 34,6 tys. mkw. i była wyższa o 8,2 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej we wrześniu 2017 roku.

Z kolei firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Bytom działa na rynku odzieży męskiej. Sprzedaż prowadzi w sieci sklepów własnych i franczyzowych, a także za pośrednictwem własnego e-sklepu. Ponadto w niewielkiej skali sprzedaje hurtowo pod marką Intermoda. W ramach sieci działa ponad 100 sklepów na terenie kraju.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY