Maxi Zoo: 30 sklepów w sieci i będzie więcej

Sieć Maxi Zoo licząca ponad 1,5 tys. sklepów zoologicznych w dwunastu europejskich krajach – od Danii po Włochy, kontynuuje ekspansję na polskim rynku.

W październiku sieć powiększyła się o nowe wielkoformatowe sklepy w Tarnowie, Zabrzu i Kaliszu. W listopadzie marka zawitała do Rybnika, a 5  grudnia pojawi się w Płocku.

– Jesień i zima to bardzo pracowity dla nas czas i intensywna ekspansja w różnych regionach Polski. Z końcem listopada otworzyliśmy swój 30. sklep. Nowa placówka znajduje się w parku handlowym w Rybniku przy ul. Kotucza. A już z początkiem grudnia planujemy kolejne otwarcie tym  razem w Płocku  przy ul. Gałczyńskiego 11 przy supermarkecie  Kaufland – mówi dla  Retailnet Grzegorz Kaprzyk Head of Expansion Maxi Zoo Polska.

Nowy sklep w Płocku ma 415 mkw. powierzchni i został otwarty w zamian działającego kiedyś w tym miejscu sklepu odzieżowego.

– Przejęliśmy i zaadaptowaliśmy powierzchnię handlową z bezpośrednim wejściem i wyjściem na  parkingi, co jest dla nas jednym z priorytetów przy poszukiwaniu odpowiednich lokalizacji – podkreśla Grzegorz Kaprzyk. I dodaje: – Rozwijamy się na terenie całej Polski w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Interesują nas lokale położone w centrach handlowych, parkach handlowych oraz w budynkach wolnostojących w pobliżu obiektów handlowych gwarantujących nam min. 10 – 15 własnych zewnętrznych miejsc parkingowych na poziomie parteru – podkreśla Head of Expansion Maxi Zoo Polska.

Maxi Zoo: naszym celem jest otwieranie ok. 20 sklepów rocznie

Maxi Zoo otwiera sklepy o powierzchni od 400 do 600 mkw. Celem spółki Maxi Zoo Polska Sp. z o.o. w nadchodzących latach jest szybki i dynamiczny rozwój w Polsce.  W kolejnych latach Maxi Zoo zamierza otwierać około 20 sklepów rocznie.

Od początku historii Maxi Zoo w Polsce ( marka jest obecna na naszym rynku od 2012 r.) spółka otworzyła łącznie ok. 30 sklepów m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Tychach.

Przypomnijmy, marka Maxi Zoo powstała w 1990 roku. Założyciel firmy, Torsten Toeller, otworzył pierwszy sklep zoologiczny w miejscowości Erkelenz w Niemczech, znany pod nazwą Fressnapf. W następnych latach w zawrotnym tempie podbił europejski rynek produktów dla zwierząt domowych. Dwa lata później firma otworzyła pierwsze sklepy franczyzowe, najpierw w Niemczech, a kolejno w Austrii, Szwajcarii i Luksemburgu. W 2009 roku nastąpiło uroczyste otwarcie tysięcznego sklepu firmy Fressnapf – tym razem w Monachium – i został założony sklep internetowy www.fressnapf.de. W październiku 2012 roku do Fressnapf-Group dołączyły również polskie sklepy. W Polsce marka posługuje się nazwą Maxi Zoo.

Dziś istnieje ponad 1,5 tys. sklepów zoologicznych w dwunastu europejskich krajach – od Danii po Włochy. Znajdziemy w nich wszelkie niezbędne artykuły i akcesoria dla zwierząt: psów, kotów, rybek, chomików, myszy, szczurów, papug, gadów, płazów. Maxi Zoo posiada również kompleksową ofertę marek własnych na każdą kieszeń.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY