Agata Meble systematycznie realizuje założoną strategię ekspansji

agata-meble-bialystok

Zgodnie ze strategicznymi planami, w ciągu najbliższych lat sieć Agata Meble zamierza otwierać 2-3 salony rocznie. Tym samym do 2020 roku powierzchnia handlowa tej sieci zwiększy się o prawie 200 tys. mkw.

Najnowszym salonem Agata Meble na handlowej mapie Polski jest obiekt w Lubinie. Został on otwarty 30 listopada 2018 roku. To 26. sklep tej sieci w naszym kraju.

– Dynamiczny rozwój naszej sieci jest bezpośrednio skorelowany ze strategią firmy, która zakłada rozwój punktów sprzedaży o 2-3 salony rocznie. Cieszę się, że nasza marka zaznacza coraz silniej swoją obecność w rejonie Polski zachodniej – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny salonów Agata.

Agata S.A. nie korzysta z usług generalnego wykonawcy, ale posiada własne struktury realizujące prace budowlane, co znacząco usprawnia cały proces. Nowy salon w Lubinie ma blisko 11 tys. metrów kwadratowych powierzchni całkowitej. Wokół sklepu powstało też 246 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Nowe inwestycje Agata Meble

W kolejnych miesiącach sieć Agata Meble zamierza otwierać kolejne obiekty. Mają one powstać m.in. w Krakowie, Bydgoszczy czy Włocławku. Sklep we Włocławku ma się mieścić w nowo powstającym centrum handlowym przy ul. Kapitulnej.  Z kolei obiekt w Bydgoszczy będzie zlokalizowany będzie w dzielnicy Fordon, w rejonie ulic Jasinieckiej i Rejewskiego. Bydgoski salon ma mieć łącznie powierzchnię ok. 15 tys. mkw. z czego część będzie pełnić rolę wystawienniczo-magazynową. To będą dwa pierwsze sklepy Agata Meble zlokalizowane w województwie kujawsko-pomorskim. Oba mają zostać oddane do użytku w 2019 roku.

Salon Agata
Salon Agata w Lubinie

Kolejną lokalizacją, w której powstanie salon Agata Meble, będzie Kraków, a konkretnie bliskie sąsiedztwo Cracovia Outlet. – Rynek krakowski charakteryzuje się dużą dynamiką, dlatego salon Agata, który powstanie w ramach kompleksu Cracovia Outlet, będzie drugim naszym obiektem w tym mieście. Podjęliśmy decyzję o tym, aby powstał on w ramach kompleksu typu mixed-use, ponieważ przychylamy się do opinii, że jest to atrakcyjne rozwiązanie dla mieszkańców Krakowa – tłumaczy Przemysław Gurban.

Powstający w ramach kompleksu Cracovia Outlet salon Agata Meble będzie jednym z największych w Krakowie wielkopowierzchniowych sklepów meblowych. – Powierzchnia zabudowy salonu to ok. 6,5 tys. mkw. Obiekt będzie dwukondygnacyjny, a jego powierzchnia całkowita wyniesie ok. 10,5 tys. mkw. W naszej ofercie znajdą się meble i dodatki aranżacyjne w różnych stylach oraz zabudowa kuchenna – zapowiada Przemysław Gurban. – Cieszymy się, że razem z centrum Cracovia Outlet możemy być częścią kompleksu handlowego i jesteśmy przekonani, że będzie to bardzo atrakcyjny punkt handlowy na mapie Krakowa – dodaje dyrektor ds. Operacyjnych Agata S.A.

Agata Meble rozwija zdolności logistyczne

W tym roku sieć Agata Meble otworzyła w Gliwicach magazyn o łącznej powierzchni ponad 1600 mkw. Magazyn pozwoli na wygodny odbiór towaru zamówionego w sklepie. Sklep Agata Meble w Gliwicach to jeden z 26 salonów wielkopowierzchniowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Firma posiada też innych 9 magazynów w Polsce.

– Agata Meble konsekwentnie rozbudowuje swoją sieć sprzedaży. Mamy coraz więcej sklepów, rozszerzamy też naszą ofertę produktową. To wiąże się z nową aranżacją naszych salonów oraz potrzebą pozyskiwania kolejnych powierzchni magazynowych, które będą jeszcze bliżej klienta. Wygodny transport to bardzo ważny element zakupu mebli. Wybór Panattoni Park Gliwice III to według nas strzał w dziesiątkę – jego lokalizacja zapewni naszym klientom łatwy dojazd i wygodny odbiór zamówień – tłumaczy Grzegorz Ćwik, Wiceprezes Zarządu Agata Meble.

Sprzedaż w w modelu omnichannel

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 26 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY