S&T wspiera technologicznie sieć MAX Premium Burgers w Polsce

max burgers wroclaw

S&T, jeden z największych i niezależnych integratorów IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zapewni opiekę informatyczną i serwisową restauracjom MAX Premium Burgers w Polsce.

– Mamy podpisaną umowę ramową na obsługę informatyczną – uruchomienie restauracji plus serwis i I linia wsparcia – wszystkich restauracji MAX Premium w Polsce, tych obecnych i tych planowanych.  S&T w Polsce odpowiada również za utrzymanie systemów i usługi serwisowe urządzeń POS m.in. dla sieci sklepów Auchan czy Simple – wyjaśnia redakcji Retailnet.pl Anna Zawadzka, Communication Manager w firmie S&T.

Przypomnijmy, że zgodnie z zapowiedziami Richarda Bergforsa, CEO MAX Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji zamierza uruchomić na polskim rynku nawet 200 lokali w ciągu najbliższych kilku lat. Na razie ma ich 4: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Świętochłowicach.

– Otwierając nowe lokale, zawsze podpisujemy kontrakt na kompleksowe wsparcie informatyczne z lokalnym, doświadczonym partnerem, który zaimplementuje wypracowane przez nas standardy i zapewni nam sprawną pomoc na miejscu, w przypadku pojawiających się problemów technicznych. Taka strategia pozwala nam na uruchomienie nowych restauracji w stosunkowo krótkim czasie – wyjaśnia Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

S&T obsłuży MAX Premium Burgers na polskim rynku

Za implementację centralnych standardów informatycznych w sieci MAX Premium Burgers na polskim rynku, odpowiedzialna będzie firma S&T, dysponująca własną siecią biur serwisowych zlokalizowanych na terenie całego kraju, gwarantujących lokalne wsparcie użytkowników w trybie 24 godz. na dobę. W ramach umowy partnerskiej, S&T odpowiada za zakup oraz instalację urządzeń IT, testy konfiguracyjne, przygotowanie dokumentacji i przekazanie systemu do produkcji. Integrator odpowiedzialny będzie także za utrzymanie infrastruktury IT i wsparcie pracowników po uruchomieniu restauracji.

Otwarcie nowego lokalu gastronomicznego jest złożonym projektem logistyczno-informatycznym, wymagającym instalacji i konfiguracji wielu różnych komponentów w bardzo krótkim czasie. W każdej restauracji montowane są komputery, kasy, drukarki fiskalne, terminale płatnicze, kioski samoobsługowe, czy kuchenne ekrany wyświetlające status realizacji zamówienia. Wszystkie te urządzenia występujące w różnych punktach sprzedaży rozproszonych geograficznie, połączone są z centralnym systemem finansowo księgowym sieci Max Premium Burgers, gdzie na bieżąco monitorowany i rejestrowany jest ich obrót.

Rola rozwiązań IT w gastronomii

Rozwiązania IT w gastronomii nie służą już wyłącznie optymalizacji pracy punktów sprzedaży. Coraz częściej funkcjonują także jako element udogodnień, których oczekują goście. Stają się także narzędziami marketingowymi, które mają pośredni wpływ na obroty. W każdej restauracji Max Premium Burgers, dostępna jest dla klientów bezprzewodowa sieć Wi-fi, czy systemy Digital Signage, których podstawową funkcją jest informowanie klientów o dostępnej ofercie produktowej i bieżących promocjach. Dodatkowo, także lokale szwedzkiej sieci, wyposażane są w najnowszej generacji kioski samoobsługowe, wielofunkcyjne urządzenia składające się z dużego ekranu dotykowego, komputera PC i terminala płatniczego.

– Niezawodność systemu, jakość urządzeń POS czy przepustowość sieci mają coraz większy wpływ na wypracowywane zyski punktów gastronomicznych. Outsourcing procesów IT jest dla wielu firm gwarancją zachowania ciągłości biznesowej, bez potrzeby zatrudniania własnych zasobów. S&T jest dojrzałym podmiotem serwisowym, wyspecjalizowanym w lokalnej pomocy użytkownikom końcowym. Dzięki organizacji i strukturze naszego help-desku, a także ilości i dostępności inżynierów mobilnych, mamy duży potencjał w zapewnianiu opieki technicznej w różnych lokalizacjach, co zostało potwierdzone wieloma zrealizowanymi przez nas kontraktami w tym zakresie – mówi Adam Sajewicz, Managed Services Manager z S&T w Polsce.

Spółka S&T jest jednym z największych, niezależnych integratorów IT w Europie Środkowo-Wschodniej. Związana z polskim rynkiem usług informatycznych od ponad 50 lat. Należy do międzynarodowej grupy, notowanej na giełdzie we Frankfurcie, zatrudniającej ponad 4 tys. pracowników w 25 krajach na całym świecie

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY