Action debiutuje w Gliwicach

action sklep polska

Kolejny brand wybiera Europę Centralną. To będzie pierwszy salon marki Action w Gliwicach. Na swój debiut w tym mieście sieć wybrała Centrum Handlowe Europa Centralna. Oficjalne otwarcie sklepu  planowane jest jeszcze w grudniu.

Action to dynamicznie rozwijający się międzynarodowy dyskont niespożywczy. Ma swoje sklepy w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. Wkrótce otworzy swój pierwszy punkt w Gliwicach, w Centrum Handlowym Europa Centralna

– Znak rozpoznawczy Action to wysokiej jakości produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. W sklepie w Europie Centralnej klienci znajdą kilka tysięcy różnych artykułów. Dodatkowo każdego tygodnia, asortyment będzie wzbogacany o kolejne – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna.

– Action zaproponuje zarówno produkty znanych firm, jak również wytwarzane pod własną marką – dodaje.

Europa Centralna przyciąga nowe marki

Action to kolejna nowa marka w ofercie Europy Centralnej. W ostatnim czasie gliwickim  centrum handlowym zadebiutował jeden z największych w Polsce salonów Pepco.  Z kolei firma CCC podwoiła w obiekcie powierzchnię swojego sklepu.

– Przyciągamy nowe brandy, a te, które są z nami od dawna, decydują się na zwiększenie swojej obecności, czego przykładem jest CCC – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor
Centrum Handlowego Europa Centralna. – To pokazuje rosnący potencjał naszego obiektu. Pomimo rynkowej tendencji spadku klientów w centrach handlowych, nam udawało się zwiększać ich liczbę w porównaniu do analogicznego okresu w 2017 r.

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2,3 tys. miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. W ciągu 30 min. centrum osiągalne jest przez 1,85 mln mieszkańców, a w ciągu 1 h przez 5 mln mieszkańców. Obiektem zarządza firma Apsys.

Action to międzynarodowy dyskont nieżywnościowy. Marka zadebiutowała na polskim rynku ponad roku temu, a 1 grudnia br. otworzyła swój 20. sklep w Polsce. Action oferuje ponad 6 tys. produktów w 14 kategoriach, od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez dekoracje i zabawki, po produkty do majsterkowania, ogrodu czy spędzania czasu na świeżym powietrzu. Na świecie Action ma ok. 1,2 tys. sklepów: w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. W 2017 r. sprzedaż wyniosła 3,4 mld euro.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY