Koreańska marka wchodzi do Galerii Młociny. Obiekt wynajęty w blisko 90 proc.

W budowanym w sąsiedztwie stacji metra na warszawskich Młocinach kompleksie handlowo-rozrywkowym pojawi się sklep Ximi Vogue. Założona w Korei marka, która nad Wisłą zadebiutowała w lipcu tego roku, rozgości się na parterze, a jej salon zajmie powierzchnię 180 mkw. Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną przyszłego roku.

Nowy najemca poszerzy ofertę dostępnych w kompleksie sklepów, w których można zaopatrzyć się w szeroki wybór gadżetów, akcesoriów i artykułów wyposażenia wnętrz. Ximi Vogue znalazł się na liście obok innych salonów z m.in.: materiałami do biura, przyborami do pisania, artykułami papierniczymi i DYI, kosmetykami, drobną elektroniką czy zabawkami, które w Galerii Młociny zdecydowały się otworzyć sieci Flying Tiger Copenhagen i Pepco. Sklep ze swoją ofertą trafi również do klientów poszukujących domowych akcesoriów, w szczególności do kuchni i jadalni, a także elementów dekoracji i wyposażenia wnętrz.

Ximi Vogue ma ponad 1,4 tys. sklepów na świecie

– Fenomen sklepów takich jak Ximi Vogue czy Flying Tiger Copenhagen polega na tym, że często wchodzimy do nich bez konkretnej potrzeby, a finalnie każdy znajduje w nich coś dla siebie. Polacy pokochali je za modny, nowoczesny i po prostu ładny design produktów, niskie ceny, a także bogatą ofertę i często pojawiające się nowości. Jestem pewna, że odwiedzający Galerię Młociny będą mieli wyjątkową słabość do sklepów dających przyjemność i radość z drobnych zakupów – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych  Echo Investment.

Powstała przed trzema laty w Korei marka w swojej filozofii kładzie główny nacisk na prostotę, ekologię i jakość oferowanych produktów, których w ofercie ma ponad 10 tys. I podobnie jak w przypadku Flying Tiger Copenhagen, projektanci Ximi Voguebardzo szybko potrafią reagować na nowości i trendy, dlatego jeśli coś zaczyna być modne natychmiast trafia na sklepowe półki.

Ambicją właścicieli marki jest dynamiczny rozwój sieci. Od momentu założenia w  2015 roku ponad 1,4 tys. sklepów z charakterystycznym logotypem pojawiło się w 64 krajach na całym świecie, w tym w Australii, Kanadzie, Indiach, Rosji czy Hiszpanii. Obecnie Ximi Vogueotwiera sklepy w tempie 80-100 nowych lokalizacji miesięcznie.

Inwestorami Galerii Młociny są EPP i Echo Investment

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Galeria Młociny to inwestycja handlowo-biurowa o łącznej powierzchni najmu 81 900 mkw., z czego 71 000 mkw. przeznaczono na handel, rozrywkę i gastronomię. Natomiast całkowita powierzchnia tej pięciokondygnacyjnej nieruchomości wyniesie 220 000 mkw.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem. Generalnym wykonawcą obiektu jest Erbud SA.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY