Firma Schwitzke Górski stworzyła nowy koncept piekarni Awiteks

awiteks-nowy-schwiztke-gorski

Sieć piekarni Awiteks stale podnosi standardy nowo otwieranych lokali firmowych oraz sukcesywnie modernizuje już działające punkty handlowe, starając się nadążyć za potrzebami i oczekiwaniami klientów. Najnowszy koncept piekarni, stworzony przez firmę Schwitzke Górski, można już odwiedzić w krakowskim biurowcu Pascal oraz w Galerii Krakowskiej.

– Nowy koncept podkreśla neutralność produktów dostępnych w piekarniach Awiteks: dobre składniki, dobre zboża, naturalny zakwas. Awiteks nie jest klasyczną siecią, skala działalności nie zmieniła autentycznie rzemieślniczego podejścia do kreowania wypieków. Naturalne kolory i materiały mają podkreślić walory oferty związane z jakością i naturalnością używanych składników – opowiada w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Katarzyna Konkel, CMO w firmie badawczej Omnisense działająca w ramach grupy Schwitzke Górski. – Nowy koncept jest również znacznie bardziej otwarty. Dosłownie – poprzez nową koncepcje witryny, dzięki której zaciera się granica pomiędzy pasażem a wnętrzem piekarni, ale także w przenośni – koncept chce przyciągnąć klientów, którzy mają swoistą nieufność wobec sieci, podkreśla wyjątkowość i świeżość oferty Awiteksu – dodaje Katarzyna Konkel.

Firma Schwitzke Górski jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Awiteks: piekarnia i kawiarnia w jednym

Sieć piekarni Awiteks działa od roku 1994 na terenie województwa małopolskiego, rozwijając się, zarówno pod względem liczby placówek handlowych, jak i różnorodności produktów. Sprzedaż wyrobów jest prowadzona poprzez własną sieć sprzedażową. Tworzą ją punkty handlowe zlokalizowane w Małopolsce, głównie na terenie Krakowa, a także w Wieliczce, Bochni, Skawinie i Brzesku.

awiteks-schwitzke-gorski
Wnętrze piekarni Awiteks

Jak podkreślają przedstawiciele Awiteksu, firma stale podnosi także standardy nowo otwieranych lokali firmowych oraz sukcesywnie modernizuje już działające punkty handlowe, starając się nadążyć za potrzebami i oczekiwaniami klientów. W sklepach tej sieci można nie tylko zrobić zakupy, ale także usiąść przy jednym ze stolików i napić się kawy. Dla osób, które chcą szybko zaspokoić swój apetyt, firma oferuje ciepłe wyroby prosto ze sklepowego pieca lub kanapki i sałatki gotowe do zabrania na wynos.

Szerokie portfolio firmy Schwitzke Górski

Firma Schwitzke Górski kreuje nowe standardy punktów sprzedaży i punktów handlowych i usługowych na polskim i europejskim rynku. Każdego roku ponad 200 projektów ma swoje otwarcia. Główni klienci grupy Schwitzke Górski to marki sektora modowego, jak choćby LPP, Martes Sport, Wojas, GastroMall, Nakielny, Mustang i Home&You. Firma realizuje również projekty w branży gastronomicznej, usługowej, biurowej. Ma doświadczenie z projektów w małej i wielkiej skali – od centrów handlowych i hoteli do małych punktów sprzedaży.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY