Semilac nie zwalnia tempa. 9 nowych punktów sprzedaży w listopadzie

Wyspa handlowa Semilac

– Prężnie rozwijajmy sieć franczyzową, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do naszych produktów oraz profesjonalnej porady i usługi. Niezmiernie cieszymy się, że w listopadzie poszerzyliśmy naszą listę franczyzową, aż o 9 nowych lokalizacji. Mamy nadzieję, że te nowo otwarte punkty sprzedażowe będą tak chętnie odwiedzane, jak pozostałe wyspy – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.

Marka Semilac nie zwalnia tempa. Listopad zamyka z bilansem 9 nowych punktów sprzedażowych. Na jej mapie franczyzowej pojawiły się m.in. nowe miasta, takie jak Olsztyn (Aura Centrum), Mielec (Galeria Navigator) czy Pruszków (Centrum Handlowe Nowa Stacja). Kolejne punkty handlowe zostały otwarte także w Katowicach (Galeria Libero), Krakowie (Galeria Bronowice), Lublinie (Skende Shopping Centrum), Szczecinie (Galeria Kaskada)  i Warszawie (Sadyba Best Mall).

To był intensywny miesiąc dla marki Semilac. Producent lakierów hybrydowych, należący do firmy Nesperta, w mijającym miesiącu otworzył aż 9 nowych wysp franczyzowych. Mieszkanki Olsztyna, Mielca i Pruszkowa mogą zakupić produkty Semilac w tamtejszych galeriach, gdzie marka pojawiła się po raz pierwszy w takim formacie. W Warszawie producent lakierów hybrydowych i kosmetyków do makijażu, przekroczył okrągłą liczbę 10 i otworzył swój 11 punkt. Natomiast w Krakowie pojawiły się aż 2 nowe wyspy handlowe. Kolejne punkty otwarto też w Katowicach, Lublinie i Szczecinie. Każde stanowisko sprzedażowe zawiera pełen asortyment marki, dzięki czemu klientki mogą zapoznać się szeroką gamą produktów oraz przetestować je w wygodnych warunkach. Dodatkowo, konsumentki mogą w komfortowy sposób skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców.

20 sklepów monobrandowych i ponad 100 wyspach handlowych

Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz ponad 100 wyspach handlowych zlokalizowanych w 72 miastach Polski.

– Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Każdego dnia wspiera je w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalniać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Dlatego dostarczamy dopasowane do aktualnych potrzeb bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość – podkreśla Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.

Produkty Semilac, od początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W portfolio marki znajduje się ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych. Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również od niedawna produkty do makijażu. Marka Semilac nie ustaje jednak w dalszym rozwoju i do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce. Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY