Nowe umowy najmu we wrocławskim N-Parku

N-Park, Wrocław, ul. Maślicka

Nowi najemcy w N-Parku Napollo we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej to Stokrotka, Rossmann, KFC i Domino’s Pizza. Budowa obiektu rozpoczęła się we wrześniu tego roku, a otwarcie zaplanowane jest na przełom III i IV kwartału przyszłego roku.

N-Park przy ul. Maślickiej to drugi park handlowy pod tą marką we Wrocławiu – pierwszy został otwarty w listopadzie 2017 r., przy ul. J. Gagarina. Obok nowego centrum, które powstaje między ulicami Maślicką i Królewiecką, zaplanowane są parking naziemny oraz stacja benzynowa z operatorem Orlen. W sąsiedztwie został już uruchomiony sklep z kategorii DIY.

Drugi N-Park we Wrocławiu

Na powierzchni najmu 5,5 tys. mkw. zaplanowanych jest ok. 14 lokali handlowo – usługowych oraz gastronomia.

Sieć spożywcza Stokrotka uruchomi w N-Parku sklep na powierzchni ok. 700 mkw. Sklepy tej sieci mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów. Obecnie w całym kraju sieć posiada już ponad 500 sklepów.

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. W N-Parku również nie mogło zabraknąć tej marki. Nowy salon zajmie blisko 380 mkw. W drogeriach Rossmann obok perfum, produktów do włosów i ciała, artykułów gospodarstwa domowego, zabawek dla dzieci, pieluch oraz kosmetyków do makijażu znajduje się również szeroki wybór zdrowych przekąsek marki enerBiO. Na półkach drogerii dostępnych jest ponad 21 tys. produktów, w tym aż  800 różnych marek producentów zarówno polskich, jak i zagranicznych. W asortymencie dostępne są również produkty marek własnych, między innymi: Isana – znana i lubiana marka z zakresu pielęgnacji ciała i włosów, Alterra – naturalne produkty powstałe z BIO składników, a także marka Babydream, która dba o najmłodszych.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Działa od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią 250 restauracji KFC. KFC w N-Parku będzie lokalem typu Drive Thru i zajmie powierzchnię ponad 200 mkw.

Oferta handlowa N-Park Wrocław

– Koncept N-Parku to wygodne zakupy i potrzebne usługi, jak klub fitness, blisko domu klienta. Centrum przy ul. Maślickiej powstaje w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących się w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi, oraz dobrze rozwiniętej i zakorzenionej infrastruktury handlowej.  W N-Parku zaplanowana jest oferta komplementarna dla obecnie funkcjonującej i silnie sprofilowana na zakupy codzienne dla całej rodziny i gastronomię. Do końca tego roku planujemy zamknąć proces komercjalizacji obejmujący 90 proc. powierzchni obiektu – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.

Napollo 29 listopada tego roku uruchomił pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znalazły się m.in. takie marki jak: RTV Euro AGD, Super-Pharm, Smyk, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut czy Lux Med. W przyszłym roku prócz Wrocławia, nowy N-Park zostanie uruchomiony również w Warszawie. W kolejnym, 2020 r., zaplanowane są nowe otwarcia m.in.: w Gdańsku czy w Łanach k. Wrocławia.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY