Quiosque nie zwalnia tempa rozwoju

Polska marka odzieżowa Quiosque konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży poprzez otwarcia punktów w kolejnych miastach. Właśnie ruszył nowy salon marki w Świebodzinie. Jest to punkt własny Quiosque, który znajduje się w Galerii Hosso.

Quiosque na potrzeby nowego salonu zaadoptowała lokal o powierzchni 100 mkw. w Galerii Hosso w Świebodzinie. Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

Quiosque w miasta powyżej 5o tys. mieszkańców

Marka rozwija sieć sklepów zarówno własnych jak i franczyzowych. W przypadku współpracy franczyzowej należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 zł netto na 1 metr kwadratowy.

Marka Quiosque  jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży poprzez otwarcia punktów w kolejnych miastach. Ostatnio nowe salony marki otwarto m.in. w Centrum Handlowym Auchan Poczesna koło Częstochowy, Galerii Hosso w Policach i Gubinie. Obecnie sieć salonów Quiosque liczy około 170 sklepów w kraju.

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl