Reserved w koncepcie Open to public startuje w Bonarce

Dwie kondygnacje i 2360 mkw. powierzchni utrzymanej w najnowszym koncepcie Open to public – tak ma wyglądać nowy salon Reserved w krakowskiej Bonarce. Jego wielkie otwarcie już 10 grudnia.

Reserved wraca do Bonarki. Nowy dwukondygnacyjny salon o powierzchni 2360 mkw. utrzymany w koncepcie Open to public wyróżnia się przyjaznym i minimalistycznym designem. Jest to idealny przykład spokojnej architektury użytkowej, która z każdym rokiem zdobywa coraz więcej entuzjastów. Ważna jest również prezentacja produktów w salonie – odpowiednio zaprojektowana przestrzeń meblowa, właściwa ekspozycja i oświetlenie ułatwią klientom zakupy i uprzyjemnią chwile spędzone w salonie Reserved w Bonarce.

W nowym salonie Reserved będzie dostępna pełna oferta marki – modele damskie, męskie i dziecięce. Zastosowane w nim rozwiązania e-commerce umożliwią klientom złożenie na miejscu zamówienia online.  Zwiększy to komfort zakupów i dostępność kolekcji.

Reserved to marka, która podąża za najnowszymi trendami w modzie. Jej kolekcje łączą w sobie piękno klasycznych wzorów z najmodniejszymi trendami prosto ze świata high fashion. Marka Reserved jest obecna w 15 krajach europejskich i 5 na Bliskim Wschodzie. Posiada łącznie ponad 450 sklepów.

Bonarka i Nepi Rockcsstle PLC

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych  zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Leroy Merlin, Media Expert  oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 300 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma Apsys.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl