Trzy nowe marki w Galerii Północnej

Galeria Północna w Warszawie nie zwalnia tempa i po hucznym listopadowym otwarciu Media Expert, jeszcze w grudniu rozszerza listę salonów butikowych. W ostatni weekend ofertę centrum uzupełnił salon z luksusową, brylantową biżuterią Jubiler Gwiazd – M&M Gold, butik z odzieżą damską My Shop oraz sklep Maya, oferujący słodkości z całego świata.

Od 8 grudnia klienci Galerii Północnej mogą korzystać z oferty luksusowej biżuterii brylantowej dostępnej w salonie Jubilera Gwiazd – M&M Gold. Trzeci salon marki w stolicy i pierwszym na północy Warszawy to propozycja dla poszukiwaczy eleganckich i unikatowych podarunków dla bliskich. M&M Gold Jubiler Gwiazd to salony z artystyczną biżuterią wykonywaną w krótkich limitowanych seriach przez utalentowanych jubilerów-artystów. Sieć specjalizuje się w produkcji biżuterii z brylantami, każdy wyrób posiada certyfikat jakości wydany przez Międzynarodowego Eksperta Diamentów. M&M Gold jest bezpośrednim importerem brylantów na polski rynek. Eksperci marki posiadają certyfikaty HRD, najbardziej renomowanego Instytutu Gemmologicznego w Europie. Salon Jubilera Gwiazd oferuje wyłącznie biżuterię z brylantami. W ofercie można znaleźć unikatową biżuterię wykonaną ręcznie w platynie, ogromny wybór pierścionków zaręczynowych oraz pojedyncze obiekty oryginalnej starej biżuterii z okresu Art Deco. Butik Jubilera Gwiazd M&M Gold znajduje się na parterze, obok kawiarni Green Caffe Nero.

MM Gold
MM Gold

Do modowych najemców Galerii Północnej dołączył także butik My Shop, w którym znajduje się elegancka odzież na każdą okazję i stylowe dodatki dla kobiet. Miła i profesjonalna obsługa doradzi w zakresie modnych stylizacji oraz pomoże dobrać odpowiedni krój. Butik My Shop o powierzchni 40 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum, naprzeciwko salonu Forever 21.

Z kolei 7 grudnia w Galerii Północnej zadebiutowała firma Maya – największy producent litewskich i łotewskich słodyczy, posiadający w swojej ofercie również słodkości z całego świata. Sieć jest jednym z liderów rynku słodyczy w Europie Środkowo Wschodniej, dbającym zarówno o wysoką jakość swoich wyrobów jak i niezapomniane wrażenia z pobytu w sklepie. Na powierzchni około 100 mkw. klienci znajdą ponad 2 tys. rodzajów cukierków o różnych smakach, kształtach i składzie, które na miejscu można elegancko zapakować na prezent. Cukierkowy butik Maya zlokalizowany na parterze centrum naprzeciwko kawiarni Starbucks jest pierwszym punktem sieci otwartym w Warszawie.

W grudniu do najemców Galerii Północnej dołączy także jeden z czterech największych dystrybutorów sprzętu komputerowego i elektronicznych gadżetów – polska sieć x-kom. Huczne otwarcie salonu zaplanowane jest na środę, 12 grudnia. Salon x-kom o powierzchni 192 mkw zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii Północnej, naprzeciwko sklepu Pepco.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Obiekt należy do GTC

Grupa GTC jest deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 68 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,2 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 43 budynków komercyjnych oferujących ponad 703 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje ponad 425 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których blisko 103 tys. jest w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl