Vistula Retail Group notuje wzrosty sprzedaży

VRG S.A (poprzednia nazwa: Vistula Group S.A.) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 66,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 16,4 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2018 roku wyniosła około 657,5 mln zł i była wyższa o około 13,6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) – wyniosły około 41,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 21,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 374,8 mln zł i była wyższa o około 11,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 20 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 17,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 247,6 mln zł i była wyższa o około 19,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Większa powierzchnia sprzedaży

Spółka informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 51,4 proc. i była niższa od marży osiągniętej w listopadzie 2017 roku o około 1,3 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń – listopad 2018 wyniosła około 50,6 proc. i była niższa o 1,2 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej Spółki na koniec listopada 2018 roku wyniosła 35,4 tys. mkw. i była wyższa o 8,2 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2017 roku.

Bytom ma się dobrze

Spółka jako następca prawny spółki Bytom S.A. informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Bytom S.A. w listopadzie 2018 roku wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 22,9 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Bytom S.A. w okresie styczeń-listopad 2018 roku wyniosła około 175,5 mln zł i była wyższa o około 12,4 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Marża ze sprzedaży osiągnięta przez Bytom S.A. w listopadzie 2018 roku wyniosła około 51,8 proc. i była niższa od marży osiągniętej w listopadzie 2017 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym marża ze sprzedaży osiągnięta przez Bytom S.A. w okresie styczeń – listopad 2018 wyniosła około 52,5 proc. i była wyższa o 1,8 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Przypomnijmy, że VRG S.A. to spółka powstała z połączenia Vistula Group ze spółką Bytom. Oficjalne przejęcie 100 proc. udziałów spółki Bytom przez Vistula Group nastąpiło 30 listopada 2018 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl