Gemini Park Tarnów uzupełnia i poszerza ofertę

Gemini Park Tarnów

Oferta Gemini Park Tarnów zyskuje kolejne ciekawe punkty na swojej mapie. W centrum handlowym otwarta została właśnie popularna kawiarnia. Z kolei jeden z wieloletnich najemców zdecydował się na znaczne powiększenie sklepu.

Już po raz kolejny w 2018 roku Park Tarnów poszerza swoją ofertę handlową. Największe centrum handlowe w Tarnowie właśnie dopełniło ofertę gastronomiczną popularną kawiarnią Carte D’Or. Nowy lokal zajął powierzchnię 49 mkw. To pierwsza kawiarnia sieci w Tarnowie.

W ofercie kawiarni klienci Gemini Park znajdą m.in. desery lodowe, kawy, koktajle. To już 3 kawiarnia w tym centrum handlowym. Oprócz Carte D’Or w centrum handlowym działa także Ice Cafe oraz Grycan. Desery można znaleźć także w piekarni i cukierni Awiteks.

Ofertę gastronomiczną wypełniają natomiast lokale KFC, Subway, Pizza Hut Express Grand Kebab i Grand Kebab. W sumie w centrum handlowym działa dziś 13 lokali gastronomicznych. Co ciekawe, nowy lokal ulokowany zostanie podobnie jak pozostałe kawiarnie poza food courtem.

– Rozwijamy naszą ofertę kawiarnianą, a tym samym tworzymy naszym klientom kolejne miejsce, w którym można spotkać się z przyjaciółmi, umówić w sprawach biznesowych czy po prostu z relaksować przy kawie, deserze czy lodach – mówi Justyna Kozioł z działu najmu Gemini.

Jednocześnie, jak podkreśla przedstawicielka galerii, dobór najemcy podyktowany był oczekiwaniami klientów. – Odwiedza nas wiele rodzin, w tym rodziny z dziećmi. Otwarcie nowej kawiarni, w której można znaleźć lody i desery to również ukłon w stronę najmłodszych klientów – dodaje.

Big Star też inwestuje

Ale nie tylko marka Carte D’Or inwestuje w Gemini Park. Także Big Star, obecny tutaj od otwarcia galerii w 2010 roku, zdecydował się na dodatkowe inwestycje. Popularna polska marka powiększyła znacząco swój lokal. Przenosząc się z 127  mkw. do nowej lokalizacji mającej aż 189 mkw.

Big Star jest już 14 najemcą, który w ostatnich 3 latach zdecydował się w tarnowskim centrum handlowym na powiększenie swojego sklepu, a tym samym poszerzenie działalności. Wśród najemców, którzy wykonali taki ruch można znaleźć już m.in. KiK, CCC,  Home&You, Cropp, Reserved, Mohito, 4F, 4F Kids, Medicine , Grand Kebab, Olimp, Diverse, Perfect Serwis i Rossmann.

Kolejnych 10 najemców ma w planach powiększenie lokalu w najbliższym czasie. Na taki ruch zdecydowały się m.in. marki:  Sinsay, Martes Sport, Pako Lorente, Ochnik, Greenpoint, Lavard, Orange, a także po raz drugi CCC i Home&You.

– Dobre wyniki finansowe, jakie osiągają u nas najemcy, ale także coraz szerszy rynek, na jakim działamy, skłaniają do inwestycji. Najemcy dostrzegają i doceniają potencjał Gemini Park, w efekcie czego w swoich strategiach rozwoju coraz częściej ujmują plany poszerzenia działalności u nas – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Galeria z potencjałem

To nie powinno dziwić, bo potencjał samej galerii wciąż rośnie. Umacnia się także jego regionalna pozycja w Małopolsce. Obiekt powstały z myślą o Tarnowie swoim zasięgiem obejmuje już blisko 1,3 miliona osób. Ponad 60 proc. odwiedzających centrum handlowe pochodzi dziś spoza Tarnowa.

– Jesteśmy jedyną tak dużą galerią handlową w promieniu 80 km, dzięki czemu systematycznie rośnie u nas liczba klientów spoza Tarnowa. Tworzy to najemcom niezwykle szeroki rynek o dużym potencjale, na którym znaleźć można klienta aspirującego, gotowego przejechać nawet kilkanaście kilometrów do swojego ulubionego sklepu – mówi Zbigniew Nowak.

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 42,5 tys. mkw. znajduje się ponad 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane  krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, C&A, Calzedonia, Intimissimi, Ochnik, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Apart, Swiss, Wittchen, KFC, Home&You, Jysk, Castorama, Media Markt, a także TESCO. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl