Decathlon wprowadza płatność BLIK w interaktywnych kioskach

Interaktywne kioski wolnostojące umieszczone w ekspozycji dostępne w sklepach stacjonarnych Decathlon zyskały nową funkcję. Oprócz zapoznania się z pełną ofertą sklepu i zamówienia produktu, możliwe stało się także jego opłacenie BLIKiem.  – Przenikanie się kanałów online i offline jest naturalne dla każdego klienta. W dzisiejszym świecie liczy się czas, dostępność produktu, kioski interaktywne są idealną odpowiedzią na to i liczymy, że nasi użytkownicy je polubią – podkreśla Wojciech Zięba Dyrektor Ecommerce i Omnichannel w Decathlon.

Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel, prezentują klientom odwiedzającym sklepy stacjonarne pełną ofertę produktową wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną. Do tej pory możliwe było zamówienie towaru z opcją dokonania płatności w sklepowej kasie lub za pobraniem przy odbiorze.

Nowością jest umożliwienie kupującym natychmiastowej finalizacji zakupu i opłacenie zamówienia BLIKiem. Za obsługę transakcji odpowiada operator Przelewy24. Jak mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Jacek Kinecki: – Na dynamicznie rozwijającym się rynku, kluczem do zadowolenia konsumenta jest uczynienie jego przeżycia zakupowego maksymalnie przyjemnym i wygodnym, a świadomość tego zjawiska jest motorem napędowym powstawania nowoczesnych i komfortowych rozwiązań płatniczych. Taki system obsługi płatności online poszerza sklepom Decathlon integrację wielu kanałów sprzedaży oraz wdrażanie przyszłościowych, jak ten, projektów – wyjaśnia.

Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel
Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel

Po wprowadzeniu płatności Przelewy24 w kioskach sklepów Decathlon, kupujący mają możliwość zakupu pełnej oferty sklepu dokonując płatności przy kiosku, bez potrzeby stania w kolejce do kasy. Klienci Decathlon, mogą przechodzić proces zakupowy w różnych wymiarach. – Bardzo wierzymy, że przenikanie się kanałów online i offline jest naturalne dla każdego klienta. W dzisiejszym
świecie liczy się czas, dostępność produktu, kioski interaktywne są idealną odpowiedzią na to i liczymy, że nasi użytkownicy je polubią – podkreśla Wojciech Zięba Dyrektor Ecommerce i Omnichannel w Decathlon.

Przedstawienie produktu w salonie, szybki zakup w interaktywnym kiosku, płatność BLIKiem i zintegrowana obsługa posprzedażowa zaczynają stanowić codzienność zakupową tysięcy użytkowników.

53 sklepy Decathlon w Polsce

Wszystkie działania Decathlon są oparte na wartościach „Sport dla wszystkich, wszystko dla sportu”. Firma i jej pracownicy wierzą, że nie trzeba być sportowcem, aby móc czerpać
korzyści z aktywnego trybu życia. Aktywność fizyczna powinna być dostępna dla każdego, niezależenie od ulubionej dyscypliny, czy poziomu zaawansowania. Dlatego co roku otwieranych jest kilka nowych sklepów, a na ich półki trafiają setki nowych produktów.

Decathlon pod swoim dachem posiada już ponad 100 różnych sportów, szeroką gamę własnych marek, a także proponuje różnego rodzaju usługi (serwis rowerowy, narciarski, karta podarunkowa). W Polsce funkcjonują już ponad 53 sklepy, w których pracuje ok. 3500 pracowników. Przelewy24 od ponad 14 lat współtworzy polską branżę e-commerce, dostarczając największą na rynku liczbę rozwiązań płatniczych. Operator obsługuje zarówno największe jak i małe e-biznesy oferując partnerom ponad 350 metod płatności, a najwyższy poziom usług zapewniają stale ulepszane rozwiązania informatyczne, oraz restrykcyjna polityka bezpieczeństwa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl