Muszkieterowie relokują sklepy w Ostrowie Wielkopolskim

Grupa Muszkieterów – właściciel sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché – zmienia lokalizację swoich sklepów w Ostrowie Wielkopolskim. Wraz z relokacją zmianie uległy też wygląd i powierzchnie sprzedaży obu sklepów.

Markety Intermarché i Bricomarché są obecnie bardziej nowoczesne, mają większe sale sprzedaży – łącznie o ok. 1,5 tys. mkw. – a co za tym idzie szersze gamy produktów dostępnych dla klientów, a także parking na około 180 miejsc. Sklepy znajdują się obecnie przy ul. Poznańskiej 30 i 32, w bliższej odległości od centrum miasta niż wcześniej. Oficjalne otwarcie Intermarché w nowej lokalizacji odbyło się 7 listopada, a Bricomarché tydzień później – 14 listopada.

Nowy koncept sklepu Intermarché w Ostrowie Wielkopolskim

Nowy sklep Intermarche ma rozbudowaną salę sprzedaży o 400 mkw. i obecnie obejmuje 1,7 tys. mkw. powierzchni handlowej. Dzięki tej zmianie oferuje szerszej niż dotychczas gamy produktów, w tym m.in. bio, bezglutenowych, wegetariańskich, odżywek dla sportowców, a także delikatesowych oraz od lokalnych dostawców. Stworzony w nowym koncepcie market zapewnia 180 miejsc parkingowych, 1 dodatkową kasę – obecnie jest ich 7 – a także dłuższe taśmy boksów kasowych, które umożliwiają wyłożenie większej liczby towarów na taśmę, dzięki czemu zmniejszają kolejki przy kasach. Co więcej, w sklepie zostało zatrudnionych 10 nowych pracowników – obecnie pracuje tam 55 osób.

– Jesteśmy przekonani, że relokacja sklepów Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim wpłynie na wygodę klientów. Dzięki niej wprowadziliśmy bowiem liczne unowocześnienia i rozwiązania, takie jak, m.in. dostęp do szerszego asortymentu czy wygodniejsze kasy z dłuższymi taśmami – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Docelowo obok sklepów ma powstać także stacja paliw i myjnia samochodowa oraz stacja ładowania samochodów elektrycznych.

Większy sklep Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim

Market Bricomarché powiększył salę sprzedaży aż o 1,1 tys. mkw. i obecnie wynosi ona 2,5 tys. mkw. Dzięki temu sklep oferuje szerszą gamę produktów z działów majsterkowanie i ogród. W nowej lokalizacji klienci mają również dostęp do nowo wybudowanej wiaty budowlanej, a także parkingu na 180 aut. W ofercie nowego sklepu znajduje się ok. 30 tys. artykułów w 4 działach: budowlany, majsterkowanie, ogród, dekoracja,

Dla klientów markety Intermarché i Bricomarché oznaczają sklepy w bliskiej lokalizacji oferujące wysokiej jakości produkty spożywcze oraz dla domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach. Cała społeczność lokalna zyskuje natomiast przyjaznego oraz zaangażowanego sąsiada, a jednocześnie solidnego partnera w interesach. Dzięki temu, że każdy sklep jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowaną w miejscowym urzędzie, podatki są płacone lokalnie – w miejscowości, w której działają sklepy. Dodatkowe korzyści to także współpraca z lokalnymi dostawcami, nowe miejsca pracy i akcje społeczne dla mieszkańców.

O Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2017 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,1 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13,7 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl