KiK umacnia pozycję. 18 nowych sklepów w grudniu

KiK Textil, jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim, realizuje strategię rozwoju marki. Zapowiadana ekspansja – osiągnięcie 250 sklepów w 2018 – zostanie zrealizowana. Na liście grudniowych planów KiK znalazło się aż 18 nowych otwarć.

Pośród miast, w których znajdą się nowe punkty sprzedażowe KiK są m.in. Gliwice, Koronowo, Koszalin, Łomża, Lidzbark, Ostrowiec Świętokrzyski, Siedlce i Piotrków Trybunalski. Sklepy sieci pojawiają się w centrach handlowych, retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.

Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK
Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK

– Każde z nowych otwarć to nasz mały sukces. I każde z nich chcemy wspólnie świętować z naszymi klientami. Jednak duże doświadczenie, które mamy (i wciąż zdobywamy) w tym zakresie pomaga nam ze spokojem ducha podchodzić do kilku otwarć jednego dnia i nawet kilkunastu w ciągu tak krótkiego miesiąca jakim jest grudzień – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

Marka KiK podbija Wrocław

W listopadzie br. marka KiK umocniła swoją pozycję także na wrocławskim rynku. 4 sklep marki w tym mieście otwarto w Centrum Handlowym Borek. Pozostałe sklepy KiK we Wrocławiu znajdują się: PH Młyn ul. Krzywoustego 110, CH Astra ul. Horbaczewskiego 4-6, Tarasy Grabiszyńskie ul. Grabiszyńska 240.

Dzięki kolejnym otwarciom coraz więcej mieszkańców ma ułatwiony dostęp do pomysłowych zakupów w korzystnych cenach. Dewizą marki KiK jest bowiem oferowanie wszystkich produktów za niewielkie pieniądze, z jednoczesną dbałością o to, by były one inspirujące i zgodne z najnowszymi trendami. Zgodnie z założeniami do końca roku ma funkcjonować ok. 250 sklepów KiK w Polsce.

250 sklepów KiK w Polsce i 3,5 tys. na świecie

Na polskim rynku sieć KiK pojawiła się 6 lat temu. Otwiera sklepy o powierzchni ok. 600 mkw. (+50 mkw. dodatkowej powierzchni). Szuka lokalizacji z komfortowym dostępem do co najmniej 15 miejsc parkingowych. Istotne dla KiK jest również sąsiedztwo innych punktów sprzedażowych, które są – tak jak KiK – ukierunkowane na różnych klientów i całe rodziny, a więc hiper- i supermarkety, sieciowe drogerie, operatorzy spożywczy czy popularne sklepy branżowe.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,5 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch.

KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl