Galeria Katowicka zanotowała historyczny rekord odwiedzalności

Ponad 84 000 osób wybrało się w piątek, 23 listopada, na zakupy do Galerii Katowickiej. To nowy rekord dziennej odwiedzalności i najlepszy footfall od czasu otwarcia katowickiego centrum handlowego we wrześniu 2013 roku.

Rekordowy wynik jest zasługą drugiej już odsłony śląskiej wersji Black Friday – Czornego Piontku, a dokładniej Fest Czornego Weekendu, w czasie którego na terenie Galerii Katowickiej pojawiło się ponad 183 000 osób.

Galeria Katowicka stawia na emocje i nowe doświadczenia

Ubiegłoroczna akcja Galerii Katowickiej, przygotowana na Black Friday, pokazała, że połączenie tradycji z międzynarodowym świętem zakupowym to doskonały koncept, który przyniósł nie tylko rekordową odwiedzalność, ale i równie imponujące wyniki sprzedaży.  Okazało się także, że Ślązacy kochają takie „eksperymenty”, gdzie lokalność styka się z pierwiastkiem globalnym.

W 2018 po raz kolejny Galeria postanowiła udowodnić, że odwołanie się do tradycji i poszukiwanych przez mieszkańców Śląska emocji, połączone z komercyjnym świętem, może być wydarzeniem innym, niż proponują pozostałe, konkurencyjne obiekty. Co więcej, pobity został zeszłoroczny rekord odwiedzalności! Wyjątkowy koncept Fest Czornego Weekendu przekonał ponad 183 000 osób do tego, że warto skorzystać z zakupów stacjonarnych właśnie w Galerii Katowickiej. To potwierdza, że klienci poszukują nietuzinkowych wydarzeń i chcą doświadczać emocji, które powstają w kontakcie z realnym światem, a nie podczas wirtualnych zakupów.

– Po ubiegłorocznym sukcesie naszej nowatorskiej czarnopiątkowej akcji wiedzieliśmy, że ogromnym wyzwaniem będzie poprawienie tak wysokich wyników i zaskoczenie klientów czymś nowym, nawiązującym do tradycji, a przy okazji nowatorskim i nie zakłócającym podstawowego celu eventu – sprzedaży. Przygotowaliśmy wydarzenie, które nie tylko przyniosło klientom satysfakcję w postaci zakupów, ale dało również coś więcej – mnóstwo emocji i nowych doświadczeń. Ślązacy, stawiając się tak licznie w Fest Czorny Weekend właśnie u nas pokazali, że doceniają nasze oryginalne, odważne akcje i emocje, jakie przekazujemy. Po raz kolejny zaufali nam także najemcy, przygotowując dedykowane tylko na ten weekend specjalne akcje, promocje i niespodzianki – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Galeria w samym centrum Katowic

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,500 mkw. i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying Tiger Copenhagen.

Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. W sąsiedztwie powstanie kompleks biurowy Grand Central. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej, odpowiada spółka APSYS Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl