Kaufland ma plan na dalszą ekspansję w Polsce

Obecnie niemiecka sieć marketów Kaufland posiada w Polsce 208 sklepów. Do końca bieżącego roku obrotowego planuje otworzyć jeszcze cztery nowe markety, natomiast w przyszłym roku przewidziane jest otwarcie kolejnych 5-10 sklepów – poinformowało nas biuro prasowe spółki Kaufland Polska Markety.

Bieżący rok był to dla sieci Kaufland czasem dalszego rozwoju i procesu unowocześniania marketów. Kaufland otworzył kolejne sklepy w Jarosławiu i Głogowie i obecnie ma ich w Polsce już 208. Równolegle firma nadal intensywnie modernizuje dotychczasowe markety odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania.

Kaufland modernizuje sieć

Jak informują nas przedstawiciele sieci, w tym roku Kaufland unowocześnił sklepy w Jabłonnie, Tomaszowie Mazowieckim, Tarnowie, Zabrzu i Wołominie. Markety są wyposażone w nowe, przestronne lady z produktami mięsnymi, wędlinami, serami i rybami, nowoczesne regały i stoiska piekarnicze czy energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki.

– Sukcesywnie modernizujemy nasze sklepy, odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska wyposażenie. W nowych sklepach i wybranych modernizowanych marketach wprowadzamy strefę kawiarniano-gastronomiczną. Oferujemy klientom darmowy, bezprzewodowy dostęp do internetu. Zmieniamy się, aby stale poprawiać wygodę i komfort zakupów naszych klientów – wyjaśnia Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska.

Nowy koncept Kaufland w Krakowie
Nowy koncept Kaufland w Krakowie

W sklepach i centrach logistycznych firma Kaufland stawia na nowoczesną, wydajną energetycznie technologię. Sieć wprowadza między innymi technologię odzysku ciepła odpadowego. Dzięki czujnikom jakości możliwe jest sterowanie instalacjami odpowiednio do zapotrzebowania. W przypadku chłodzenia, poprzez wykorzystywanie nieszkodliwych dla warstwy ozonowej czynników chłodniczych, sieć Kaufland dąży do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych.

Kaufland zdradza plany na 2019 roku

Kaufland jako jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek handlowych w kraju i za granicą, nieustannie szuka nowych nieruchomości i gruntów w dobrej lokalizacji. W zasięgu zainteresowania firmy są lokale o powierzchni sprzedażowej powyżej 2,5 tys. mkw. oraz działki o powierzchni powyżej 10 tys. mkw. położone w centrum lub na obrzeżach miast liczących więcej niż 30 tys. mieszkańców. Do końca roku obrotowego 2018 sieć planuje otworzyć jeszcze cztery nowe markety, natomiast w przyszłym roku przewidziane jest otwarcie kolejnych 5-10 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl