Ruszył pierwszy polski sklep Scotch & Soda

Ponad 200 metrów kwadratowych zajmuje pierwszy w Polsce salon marki Scotch & Soda. Salon działa od 17 grudnia w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska. To pierwsza lokalizacja w Polsce z ponad 170 salonów tej marki na całym świecie.

– W strategii rozwoju centrum zapowiadaliśmy wzmocnienie miksu najemców oferty centrum poprzez wprowadzanie unikatowych marek – dotychczas nieobecnych na polskim rynku. Dzięki staraniom, jeszcze przed świętami, nasi goście mogą skorzystać z oferty, jaką proponuje jedyny w Polsce salon Scotch & Soda. Po pierwszych dniach funkcjonowania tej marki we Wrocław Fashion Outlet widzimy, że był to strzał w dziesiątkę – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Scotch & Soda to marka oferująca kolekcje męskie, damskie i dziecięce. Kolekcje marki powstają w siedzibie firmy w centrum Amsterdamu.

Nowa strategia biznesowa VIA Outlets

Pojawienie się marki Scotch & Soda we Wrocław Fashion Outlet, to jak podkreśla zarząd obiektu, tylko jeden z efektów wdrażania nowej strategii biznesowej centrum zarządzanego przez VIA Outlets – rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Jej celem jest większa dbałość o autentyczną i wysoką jakościowo ofertę outletową atrakcyjną dla klientów. Stąd w ostatnich miesiącach zmiany w centrum, takie jak pojawienie się jedynego w tej części Polski outletowego sklepu Lacoste czy dwukrotne powiększenie salonu Nike, ale także prowadzone już prace remodelingowe obiektu.

– Jesteśmy teraz na ważnym etapie transformacji – wyjaśnia Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – W nadchodzących miesiącach poddamy modernizacji tzw. części wspólne centrum, w których pojawią się m.in. nowe oświetlenie i strefy relaksu. 40 proc. naszych klientów to goście z dziećmi, dlatego w dobudowanej przestrzeni powstanie nowy plac zabaw. Nieuciążliwa przebudowa centrum, obejmująca również zmianę aranżacji wejść do obiektu, ma dostosować nasze wnętrza do wymagań stawianych przez konsumentów, ale także poprawić komfort robienia zakupów.

14 tys. mkw. GLA we Wrocław Fashion Outlet

Przypomnijmy, Wrocław Fashion Outlet to jedyny outlet modowy w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: New Balance, Scotch & Soda, Adidas, Nike, Levi’s, Lacoste, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia.

Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu  z cenami pierwotnymi. Obiekt jest zlokalizowany w pobliżu lotniska, Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, ma dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1,2 tys. miejsc.

Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA Outlets – rozwijający się operator na rynku outletów premium w Europie, działający od 2014 roku. Głównymi partnerami VIA Outlets są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK REIT Hammerson plc. Partnerami operacyjnymi Spółki są Value Retail – specjalizująca się w zarządzaniu centrami outletowymi oraz Meyer Bergman – zarządca inwestycyjny nieruchomościami handlowymi. Od czasu utworzenia spółki joint venture, VIA Outlets posiada 11 outletów modowych kategorii premium w 9 krajach europejskich, o łącznej powierzchni ponad 259 tys. mkw. GLA, odwiedzanych przez ponad 3 mln gości rocznie, korzystających z ponad 850 dostępnych marek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy