Carrefour wdraża kolejną innowację w sklepach convenience

carrefour-samoobsługa-convenience

Carrefour Polska uruchomił w swoich franczyzowych sklepach convenience kolejną innowację – mini kasy samoobsługowe. Po pozytywnie zakończonych testach, nowe rozwiązanie pojawiło się już w wybranych pomarańczowych sklepach Carrefour Express w Warszawie i Gdańsku. Na początku przyszłego roku, sieć planuje wprowadzenie kas samoobsługowych do kolejnych 20 lokalizacji.

Carrefour dostosowując swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów, wprowadził w tym roku kolejną innowację do oferty franczyzowej – mini kasę samoobsługową w sklepach Carrefour Express convenience. To nowoczesne rozwiązanie stanowi również wsparcie dla franczyzobiorców w zarządzaniu sklepem, pozwalając im usprawnić obsługę zwłaszcza w godzinach szczytu oraz zapewniając klientom możliwość szybkiego i wygodnego sfinalizowania codziennych zakupów.

Carrefour rozwija samoobsługowe rozwiązania

Prototyp mini kasy samoobsługowej został zaprezentowany w ubiegłym roku na Targach Carrefour, a następnie przetestowany w wybranych sklepach convenience. Wyniki testów przewyższyły oczekiwania sieci i pierwsze mini kasy samoobsługowe zostały wprowadzone do 2 sklepów w Warszawie i Gdańsku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz dążąc do zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie, Carrefour Polska planuje wdrożenie kas samoobsługowych w kolejnych 20 lokalizacjach na początku przyszłego roku.

– Jako sieć omnikanałowa, której ambicją jest bycie liderem innowacji w polskim handlu, staramy się odpowiadać na potrzeby klientów poprzez testowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w różnych formatach sklepów. Kasy samoobsługowe – do tej pory dostępne w super i hipermarketach – to bezkonkurencyjne rozwiązanie w segmencie convenience, które pozwala rozładować kolejki w godzinach szczytu i zapewnia klientom jeszcze większą wygodę dokonywania codziennych zakupów – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn