Przybywa sklepów Biedronka w formacie 2.0

Biedronka w budynku Centralnego Domu Towarowego

Wrocław, Świdnica, Malbork, Nowy Sącz i Ciechocinek – w tych miastach w grudniu otwarto nowe sklepy sieci Biedronka. Wszystkie placówki działają w formacie 2.0.

6 grudnia br., zostały otwarte po remontach dwa sklepy Biedronka – we Wrocławiu przy ul. Benedyktyńskiej 15, w Malborku, przy ul. Głównej 2 oraz w Świdnicy przy ul. Głowackiego 28. Placówki zostały zmodernizowane według nowego konceptu Biedronka 2.0.

Sala sprzedaży placówki we Wrocławiu wynosi 500 mkw., a w Świdnicy 648 mkw. We wrocławskim sklepie działają 4 kasy, w świdnickim klienci są obsługiwani przy 5 punktach kasowych. W obu sklepach można płacić gotówką, kartami płatniczymi oraz BLIK-iem, korzystając z aplikacji mobilnej banku klienta. W przypadku Wrocławia, zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ogólnodostępnych miejsc parkingowych przy ulicy. Placówka w Świdnicy oferuje parking, na których przewidziano 30 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych.

Koncept 2.0 w nowych sklepach sieci Biedronka

– Nowo wyremontowane placówki we Wrocławiu oraz w Świdnicy zostały zaaranżowane według konceptu Biedronka 2.0. To oznacza optymalne zagospodarowanie przestrzeni, a także bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. Dla wygody kupujących w sklepach wydzielono odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a także zastosowano oznaczenia w postaci modułów z artykułami promocyjnymi – mówi Cezary Kucper, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

Tak jak w pozostałych sklepach Biedronka 2.0, w wyremontowanych placówkach we Wrocławiu i Świdnicy wdrożono nowoczesne technologie: przyjazne środowisku oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze wykorzystujące gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek i zamrażarek – gaz propan. Zastosowanie innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań przyczynia się do poszanowania środowiska, co stanowi jeden z filarów społecznej odpowiedzialności sieci Biedronka.

Sklep w Malborku jest piątą placówka sieci Biedronka w mieście. Powierzchnia sali sprzedaży sklepu przy ul. Głównej 2 wynosi ponad 600 mkw. Działa w nim 5 kas, w których można płacić gotówką, za pomocą kart płatniczych lub BLIK-iem.

– Przestronne wnętrze i koncept 2.0 zapewnią klientom placówki większy komfort zakupów. Koncept Biedronka 2.0. oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne ustawienie produktów: w sklepie wydzielone są odrębne strefy z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, oznaczone są także moduły z artykułami promocyjnymi. W nowym sklepie zastosowano też innowacyjne i ekologiczne rozwiązania, przyczyniające się do poszanowania środowiska naturalnego – mówi Iwona Kubiak-Karpińska, Starszy Menedżer Sprzedaży odpowiedzialny m.in. za ten sklep.

Nowy format konceptu Biedronka zaprezentowała także w swoich nowych sklepach w Nowym Sączu oraz Ciechocinku. Sklep w Nowym Sączu ma 755 mkw. powierzchni i został otwarty 6 grudnia. Jest 10. sklepem tej sieci w mieście. Natomiast sklep w Ciechocinku działa od 13 grudnia i ma 750 mkw. powierzchni.

Biedronka ma 2850 sklepów w ponad 1000 miastach

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2850 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”.Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn