Intermarche otwiera trzy nowe sklepy

Sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, otworzyła trzy nowe punkty sprzedaży. Otwarcie dwóch marketów spożywczych odbyło się 11 grudnia w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze. Trzeci punkt sprzedaży uruchomiono 12 grudnia w Mławie, gdzie w wyniku relokacji zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu.

– Ogromnie cieszymy się z dołączenia do naszej sieci nowego przedsiębiorcy wraz z dwoma sklepami – w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze. To otwarcie wzmacnia obecność szyldu Intermarché w Polsce, a także grono właścicieli sklepów działających w ramach Grupy Muszkieterów, którzy stanowią największą siłę naszej organizacji. Nowy partner oznacza także zasób nowych pomysłów i dodatkowej energii dla całej Grupy – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Nowe sklepy są punktami franczyzowymi Intermarche

– Dołączenie nowego franczyzobiorcy do naszej sieci potwierdza również, że w ramach walki o klienta, która jest wyzwaniem dla wszystkich właścicieli sklepów w Polsce, szyld Intermarché charakteryzuje się solidną ofertą biznesową. Może ona być skuteczną odpowiedzią dla wszystkich supermarketów kompaktowych, które poszukują kompleksowej logistyki, szerokiej oferty m.in. produktów ultra świeżych, a także dobrego poziomu konkurencyjności cenowej. Wierzymy, że pozytywne efekty z obecności naszego szyldu w mieście odczują także klienci – podkreśla Marc Dherment.

Nowe markety Intermarché mieszczą się w Tarnowcu przy ul. Tarnowskiej 87, oraz w Zbylitowskiej Górze przy ul. Zbylitowskich 91. Dla mieszkańców obu miejscowości to korzyść ze względu na dogodną lokalizację obu punktów oraz możliwości nabycia tradycyjnych wyrobów wytwarzanych według staropolskich receptur. Powierzchnia sklepu w Tarnowcu to 600 mkw., natomiast w przypadku Intermarché w Zbylitowskiej Góry sala sprzedaży ma około 700 mkw. Oba sklepy są wyposażone w parkingi z 25 miejscami postojowymi.

Równolegle, 12 grudnia Intermarché zaprezentowało zupełnie nową odsłonę sklepu w Mławie. Mając na uwadze potrzeby i wygodę klientów, sieć zdecydowała się przenieść sklep bliżej centrum miasta, na ulicę Grzebskiego 34. Od teraz mieszkańcy Mławy mogą korzystać z nowej sali sprzedaży o powierzchni blisko 1,4 tys. mkw. – to dwukrotnie więcej niż w poprzedniej lokalizacji.

– Nowa lokalizacja to zdecydowanie większy potencjał dla naszego dalszego rozwoju. Dwukrotnie większa powierzchnia sklepu z pewnością pozwoli nam uatrakcyjnić ofertę, czego doskonałym przykładem jest chociażby wydzielenie działu garmażeryjnego – mówi Grzegorz Gruca, właściciel Intermarché w Mławie.

Grupa Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów to obecna od ponad 20 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. Grupa Muszkieterów otwiera sklepy o różnych formatach i powierzchniach, średniej wielkości sklepy mają od 400 do 700 mkw., a największe ponad 1,4 tys. mkw.

W 2017 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,1 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie ok. 13 700 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy