Gdańska galeria sięga po nowoczesne rozwiązania

Najnowsze technologie oraz połączenie światów offline i online na dobre wkraczają do centrów handlowych. Najlepszym tego przykładem jest gdańska galeria. W okresie przedświątecznym jej klienci mogą korzystać z wirtualnego Świątecznego Katalogu Prezentowego. Wybrane online rzeczy sprawdzają, oglądają i kupują tradycyjnie w sklepach galerii.

– Świąteczny Katalog Prezentowy to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów i zmieniający się model dokonywania zakupów – mówi Marcin Łukasiewicz, dyrektor Galerii Bałtyckiej. – Wiele osób lubi poszukiwanie prezentów i nie wyobraża sobie bez tego przygotowań do świąt, ale jest także grupa klientów, która przedświąteczne zakupy podarunkowe chce zrobić szybko, wygodnie i w dogodnym dla siebie czasie oraz miejscu.

Dzięki technologii łatwiej wybrać prezent

Dlatego Galeria Bałtycka już trzeci rok z rzędu realizuje dostępny online Świąteczny Katalog Prezentowy. Można w nim m.in. określić, dla kogo szuka się prezentu (płeć, wiek), w jakim przedziale cenowym i z jakiej kategorii. W efekcie powstaje lista podarunków wraz z nazwą sklepu, w którym można je obejrzeć i kupić. – Dzięki temu przyjeżdżając do naszego centrum klient ma już konkretną listę rzeczy, które go interesują i stworzony na ich podstawie plan sklepów, które odwiedzi – mówi dyrektor Galerii Bałtyckiej.

A co z osobami, które „listy prezentów” nie stworzą sobie wirtualnie za pomocą Świątecznego Katalogu Prezentowego? – W okresie przedświątecznym na terenie naszej galerii działają Doradcy Zakupowi – mówi Marcin Łukasiewicz. – W ramach akcji „Wyjątkowa Obsługa” doradzają klientom, korzystając z dostępnego na tabletach Świątecznego Katalogu Prezentowego pomagają im w wyborze prezentów gwiazdkowych, a także wskazują lokalizację poszczególnych sklepów oraz informują o promocjach. W czasie akcji na terenie centrum dostępny jest także zespół bellboy’ów, którzy pomagają w noszeniu zakupów oraz wskazują drogę na parking.

Zarówno Świąteczny Katalog Prezentowy, jak i akcja Wyjątkowa Obsługa realizowane są w Galerii Bałtyckiej już po raz trzeci. – Z roku na rok odnotowujemy coraz większe zainteresowanie tymi rozwiązaniami – mówi Marcin Łukasiewicz. – Jest to efekt zmieniających się funkcji centrów handlowych, które już nie tylko są miejscami codziennych zakupów, ale także mają dostarczać inspiracji i nadążać za oczekiwaniami klientów. Te oczekiwania to przede wszystkim: komfort podczas zakupów, oszczędność czasu i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań łączących offline i online.

Akcja „Wyjątkowa Obsługa” realizowana jest w Galerii Bałtyckiej do 23 grudnia. Świąteczny Katalog Prezentowy dostępny jest pod adresem www.gb.wyjatkowaobsluga.pl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl