40 Healthy Store’ów w Polsce. Ambitne plany rozwoju

– Planujemy dalszy rozwój marki Foods by Ann w formie shootie barów. Naszym celem jest 40 punktów w Polsce – zapowiada Anna Lewandowska, właścicielka marki i prezes HPBA Group Sp. z o.o. Sp.k.  – W 2019 roku wejdziemy do Poznania, Krakowa, Wrocławia, Katowic, Gdańska lub Gdyni, Rzeszowa oraz do Warszawy z drugą lokalizacją – wymienia.

Pierwszy Healthy Store Foods by Ann zadebiutował w warszawskim Royal Wilanów. W najbliższym czasie popularne produkty z portfolio Foods by Ann pojawią się w poznańskim centrum handlowym Posnania.

– Widzimy ogromny potencjał dla rozwoju sieci w Polsce i krok po kroku będziemy rozwijać nasz nowy koncept. Polscy konsumenci coraz bardziej świadomie wybierają produkty, dlatego to duża szansa dla nas – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Anna Lewandowska. – W kolejnych lokalizacjach będziemy pojawiać się z większym konceptem. Pierwsza duża wyspa wkrótce pojawi się w Posnanii. Klienci znajdą tam m.in. ciasta, kawy i lunche mojego przepisu oraz produkty pod marką Foods by Ann. Konsument będzie miał do wyboru znaną sieć kawiarni albo nas, oferujących wyłącznie naturalne, zdrowe produkty – dodaje.

Rozwój sieci w Polsce

Tylko na 2019 roku właściciele sieci zapowiadają otwarcie 7 nowych lokalizacji. Punkty sprzedaży Healthy Store będą mieścić się w centrach handlowych i biznesowych w wybranych miastach w Polsce. Docelowo, w sieci sprzedaży, poza sklepami własnymi marki, znajdą się także punkty franczyzowe.

– Do każdej lokalizacji podchodzimy indywidualnie. Bierzemy pod uwagę wiele czynników: wielkość miasta, sąsiedztwo biurowców lub osiedli mieszkaniowych, tzw. traffic, siłę nabywczą. W kręgu naszego zainteresowania są wszystkie duże miasta liczące powyżej 200 tys. mieszkańców – mówi w rozmowie z Retailnet.pl mówi Karol Błaszczyk, Członek Zarządu HPBA Group Sp. z o.o. sp. k, do której należy marka Foods by Ann.

W 2019 roku firma skupi się głównie na rozwoju sieci stacjonarnej. Nie wykluczone, że w przyszłości sprzedaż stacjonarna i kanał online będą się przenikać.

Pierwszy Healthy Store

Pierwszy z punktów Healthy Store powstał w listopadzie br. w warszawskim Royal Wilanów. Odwiedzający Healthy Store mogą liczyć na szeroki wybór zdrowej żywności, w tym między innymi: zdrowe koktajle czy przekąski w postaci superfood bowls, czyli śniadaniowych misek z pożywnymi dodatkami. Nowością są także soki tłoczone metodą cold press. Dzięki technologii tłoczenia na zimno, z warzyw i owoców wydobywane są witaminy, minerały i cenne mikroelementy. W menu dodatkowo znajdują się: desery, gorące napoje, sałatki oraz śniadania serwowane na ciepło. Asortyment będzie zróżnicowany w zależności od specyfiki wybranych punktów sprzedaży.

Właścicielem sieci jest 

Więcej o planach rozwoju Healthy Store Foods by Ann przeczytają Państwo w wywiadzie w styczniowym wydaniu Shopping Center Poland Magazine. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy