Galeria Echo: salony 4F i CCC w nowych lokalizacjach

W ubiegły piątek, 14 grudnia, w Galerii Echo w Kielcach otwarto salony marek 4F i CCC po zmianie ich lokalizacji. Przeprowadzka dla obydwu oznacza istotne zwiększenie powierzchni najmu – w przypadku 4F z 207 mkw. do 519 mkw., a dla CCC z 667 mkw. do 1079 mkw. Salony z nową, atrakcyjną aranżacją powierzchni handlowej, znajdujące się wcześniej na poziomie – 1, powitają teraz klientów na poziomie 1. Wzrost powierzchni najmu przełoży się na większą dostępność oferty produktowej obu marek dla klientów odwiedzających centrum.

Właścicielem Galerii Echo w Kielcach jest firma EPP.

–  Salon 4F w Galerii Echo Kielce został powiększony ponad dwukrotnie –  obecnie dysponujemy powierzchnią 519 m², dzięki czemu możemy zaoferować klientom więcej asortymentu 4F, 4F Junior i 4F PROteam. Nie tylko powierzchnia i lokalizacja sklepu uległy zmianom. Metamorfozę przeszedł również wystrój salonu, w którym obecnie minimalistyczna architektura i industrialne materiały tworzą tło dla ubrań. Mam nadzieję, że wszystkie wprowadzone zmiany sprawią, że zakupy w 4F staną się jeszcze przyjemniejsze dla dotychczasowych klientów i zachęcą nowych do zapoznania się z naszym asortymentem – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju, OTCF.

– Przy aranżacji nowego sklepu CCC w Galerii Echo postawiliśmy na otwartą, przeszkloną przestrzeń z monitorami LED. Lokal zyskał nowy podział na sekcje produktowe i kolorystykę. Wystrój charakteryzuje świeżość, do czego przyczyniają się także drewniane meble i nowoczesny design. Salon na pewno przyciągnie uwagę klientów i zachęci ich do odwiedzin – zauważa Karol Semik, dyrektor do ekspansji sieci w CCC.

Salon CCC w Galerii Echo

– Relokacja CCC oraz 4F wpisuje się w proces świadomego kształtowania tenant mixu w Galerii Echo i naszej gotowości do współpracy z najemcami. Decyzja obu sieci o otwarciu powiększonych flagowych salonów motywowana była również potencjałem generowanych obrotów – stwierdził Marek Gładki, dyrektor asset management i leasingu w EPP.

Wcześniej w sierpniu br. dwie sieci handlowe: sportowy Sizeer oraz znany z odzieży jeansowej sklep marki Big Star zdecydowały się na poszerzenie dotychczas zajmowanej powierzchni w Galerii Echo. Salon pierwszej powiększył się z 139 mkw. do 210 mkw., a drugiej – z 136 mkw. do 228 mkw.

Galerii Echo ma 71,5 tys. mkw. powierzchni najmu

Galeria Echo w Kielcach, największe i  najchętniej odwiedzane centrum handlowe w  regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 m² oferuje ponad 250 różnego rodzaju sklepów i punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness oraz kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność projektu zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym czy własnym samochodem. Galeria Echo oferuje wiele udogodnień. Specjalną opieką otaczane są rodziny z małymi dziećmi – centrum udostępnia m.in. dedykowane miejsca parkingowe, wózki dziecięce, strefę Kids Play oraz opaski pozwalające na znalezienie dziecka na terenie galerii. W inwestycji znajduje się też bezpłatny, monitorowany parking dla rowerów oraz serwis rowerowy. Co miesiąc centrum odwiedzane jest przez prawie 800 tys. osób.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 19 obiektów handlowych, sześć biurowych oraz dwa obiekty wielofunkcyjne w realizacji o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 835 tys. mkw. Projekty EPP zlokalizowane są w 20 największych miastach w Polsce.

Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy