Najemcy widzą potencjał w Dekadach

Green Lemon Bar i salon Optyk zdecydowali się na przedłużenie umów w galeriach sieci Dekada SA. To potwierdza, że kierunek obrany przez dewelopera jest słuszny, a sklepy typu convenience wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem i notują wysokie wskaźniki odwiedzalności.

Współcześni klienci galerii handlowych oczekują coraz bardziej rozbudowanej oferty komplementarnej – chcą zaspokoić wszystkie swoje potrzeby w jednym miejscu. Również w sieciach typu convenience przeznaczonych do codziennych, szybkich zakupów nie może zabraknąć punktów z sektora usługowego czy gastronomicznego. Doskonałym przykładem jest firma Optyk Tondryk, która w Dekadzie Grójec funkcjonuje od początku jej istnienia i wciąż notuje zadowalające wyniki odwiedzalności.  Przedsiębiorstwo od 35 lat oferuje swoim klientom najwyższej jakości usługi świadczone przez dyplomowanych mistrzów optyki okularowej. Marka jest członkiem klubu Luxury Ambassador, który zrzesza najlepsze salony optyczne w Polsce.

Najemcy przedłużają umowy najmu w centrach Dekada

– Optyk Tondryk funkcjonuje w Galerii Dekada w Grójcu od początku jej istnienia. Przez lata obserwowaliśmy rozwój całej galerii. Gdy zaczęła się rozbudowa obiektu wiedzieliśmy, że zainteresowanie klientów wzrośnie, ponieważ w ofercie pojawią się nowi najemcy. Po ponad 4 latach istnienia Galerii Dekada i naszego salonu w tym miejscu postanowiliśmy przedłużyć umowę na następne 5 lat.  Widzimy potencjał na dalszy rozwój i zapotrzebowanie klientów na odwiedzenie sklepów znajdujących się w galerii Dekada – Rafał Tondryk, viceprezes Optyk Tondryk.

Według analityków obecnie około 10-15 proc. powierzchni centrów handlowych przeznaczone jest na gastronomię, ale wkrótce ten wskaźnik wzrośnie nawet do 20-25 proc. Popularność restauracji wzrasta, co związane jest ze sprzyjającą sytuacją gospodarczą w kraju. Aż 40 proc. Polaków odwiedza restauracje sieciowe regularnie i wydaje w nich około 3,5 proc. domowego budżetu. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach odwiedzalności najemców z sektora gastronomicznego. Przedstawiciel Green Lemon Bar w Dekadzie Nowy Targ przyznaje, że po latach funkcjonowania w obiekcie wciąż widzi perspektywy na dalsze wzrosty odwiedzalności i obrotów.

– Zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy w Centrum Dekada w Nowym Targu. Mamy tutaj stałych, wiernych klientów i widzimy duży potencjał na dalszy rozwój w tym obiekcie. Produktami jakie oferujemy udowadniamy, że jedzenie typu fast-food nie musi być równoznaczne z niezdrowym odżywianiem – komentuje Anna Zawisza, współwłaścicielka Green Lemon.

11 obiektów pod szyldem Dekada

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowe, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Za proces komercjalizacji odpowiada BOIG Property Consulting.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy