Jula otwiera w Polsce biuro zakupowe na region CEE

Z początkiem stycznia 2019 roku sieć szwedzkich multimarketów Jula otworzy w Warszawie nowe biuro zakupowe. Będzie to nowa spółka – Jula CEE Sp. z o.o.

Nowa spółka będzie stanowić część globalnej struktury zakupowej firmy i będzie trzecią, po Szwecji i Chinach, jednostką sourcingową na świecie. Jula CEE będzie odpowiedzialna za rozwój i koordynację współpracy z dostawcami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Polska i region CEE ważnym elementem w strategii sieci Jula

Nowe biuro będzie integralną częścią Global Sourcing, globalnej struktury zakupowej firmy oraz trzecim po Szwecji i Chinach tego typu ośrodkiem na świecie. Decyzja o otwarciu biura w Warszawie to potwierdzenie ambitnych zamiarów rozwoju marki Jula w tym regionie. Nowe biuro zakupowe będzie odpowiedzialne za wszelkie aspekty relacji z dostawcami w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym: negocjacje umów, kontrolę jakości i opiekę nad łańcuchem dostaw.

– Stworzenie dobrych warunków do rozwoju biznesu z dostawcami w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej jest dla nas niezwykle istotne. Dzięki tej decyzji pojawią się możliwości dla producentów na dostarczanie towarów do sklepów Jula także na rynki skandynawskie. To również potwierdzenie, że Jula dostrzega potencjał krajów Europy Środkowo Wschodniej i chce się w tym regionie rozwijać – wyjaśniają Lars Bergmann, Director Global Sourcing/CEO Jula CEE oraz Roman Guźniczak, Head of Sourcing Office.

Ekspansja marki Jula

Jednocześnie firma kontynuuje ekspansję sieci sprzedaży na 3 rynkach: rodzimym szwedzkim, polskim oraz norweskim. W Polsce kraju Jula aktywnie poszukuje nowych lokalizacji dla kolejnych multimarketów.

– W 2019 roku pojawią się kolejne sklepy z logo Jula i jest wielce prawdopodobne, że setny market grupy Jula  zostanie otwarty właśnie w naszym kraju – opowiada Tomasz Wienke, dyrektor zarządzający Jula Poland. – Byłoby to dla naszej organizacji wielkie wyróżnienie i z pewnością dołożymy starań, aby otwarcie miało wyjątkowy charakter – dodaje.

Jula oferuje osobom zaradnym starannie dobraną gamę 15 000 produktów, przeznaczonych do domu, ogrodu i wypoczynku. Misją firmy jest inspirowanie i motywowanie ludzi to aktywności i samodzielnego działania. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach. Wiosną 2017 roku Jula otworzyła sklep internetowy. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy