Papa Diego rozwija sieć. Otworzył trzeci lokal, w planach kolejne

papa-diego-posnania

20 grudnia w centrum handlowo-rozrywkowym Posnania otwarty został lokal sieci Papa Diego. Znajduje się on w strefie restauracyjnej galerii, na poziomie pierwszym.

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Papa Diego w Poznaniu to trzeci lokal sieci, po otwartych w listopadzie br. restauracjach w Katowicach i Gdańsku. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura), Katowicach (Galeria Katowicka) i Opolu (CH Karolinka).

Rozwój nowej sieci gastronomicznej

– Cały czas obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się styl życia Polaków – już nie tylko mieszkańcy największych miast coraz chętniej stołują się poza domem. Poprzez markę Papa Diego chcemy im zaproponować najlepszej jakości jedzenie w rozsądnej cenie i towarzyszyć tam, gdzie spędzają wolny czas, m.in. w centrach handlowych – mówi Tomasz Jagiełło, prezes spółki Helios i członek zarządu Agory, która dzięki temu projektowi rozpoczyna działalność w zupełnie nowym segmencie.

Helios to największa w Polsce sieć kin wielosalowych – posiada 45 obiektów z 253 ekranami i ponad 50 tys. miejsc. Wszystkie kina Helios są całkowicie wyposażone w cyfrową technologię projekcyjną. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu. Dodatkowo Helios poprzez spółkę zależną powołaną w 2012 roku – NEXT FILM – angażuje się w dystrybucję i produkcję filmów.

Pierwsze kino Helios w Warszawie zostanie otwarte pod koniec 2018 r. w centrum handlowym Blue City. Działalność Foodio Concepts, prowadzona od 2018 r., to uzupełnienie oferty Heliosa w obszarze związanym ze spędzaniem czasu wolnego i poszerzenie zaangażowania spółki w segmencie rozrywkowym.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn