Kolejne przedłużenia umów najmu w Galerii Renova              

Galeria Renova

W mijającym roku zostały przedłużone na kolejne lata umowy najmu obejmujące blisko 4,5 tys. mkw. powierzchni komercyjnej Galerii Renova w Warszawie.

Galeria Renova to ok. 13 tys. mkw. powierzchni najmu. Przedłużone umowy, opiewające na ponad 1/3 powierzchni handlowej, dotyczą takich marek jak m.in.: Stokrotka, Rossmann, CCC, RTV Euro AGD, Pepco, Empik, Greenpoint czy Top Secret. W roku 2018 w Galerii został również otwarty klub fitness Zdrofit, który zajął powierzchnię blisko 1250 mkw., oraz uruchomiony nowy koncept pn. Schowek 24.pl.

– Galeria Renova, z uwagi na swoją lokalizację w centrum wielkich osiedli mieszkaniowych, to dziś  prężnie działający obiekt typu convenience, oferujący wygodne zakupy blisko domu. Podstawą jest szeroka oferta centrum obejmująca najistotniejsze branże, od artykułów spożywczych, poprzez modę rodzinną, sportowo – lifestylową, asortyment z kategorii zdrowie i uroda, hobby i elektronika, po usługi i gastronomię – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.

– Bardzo dobrą kondycję centrum, którego odwiedzalność i obroty systematycznie wzrastają rok do roku,  doceniają stali najemcy, którzy przedłużają umowy najmu na kolejne lata oraz nowe marki, które rozpoczynają tu swoją działalność – dodaje Dorota Beltrani.

Galeria Renova, przy ul. Rembielińskiej 20, to kameralne centrum handlowo-usługowe położone w sercu warszawskiego Targówka. W obiekcie działają m.in. supermarket Stokrotka, drogeria i apteka Cosmedica, drogeria Rossmann, salon Empik, a także sieci handlowe C&A, CCC, Pepco, Szachownica, TXM, KiK, Top Secret RTV Euro AGD oraz szkoła tańca Egurrola Dance Studio, fitness club Zdrofit czy edukacyjny plac zabaw dla dzieci Klockownia. Klienci Galerii mogą również skorzystać z usług Poczty Polskiej, salonu fryzyjersko-kosmetycznego Lok&Roll, saloniku prasowego, banków, biura podróży, pralni oraz z oferty gastronomicznej. Właścicielem Galerii jest firma Napollo, która w swoim portfelu posiada centra handlowe, jak Galeria Grodova w Grodzisku Mazowieckim czy Galeria Piastova w Gnieźnie, oraz rozwija format parków handlowych typu convenience pn. N-Park, które zastąpiły wcześniejsze Centra Zakupów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn