Tkalnia podsumowuje rok. Obiekt skomercjalizowany na poziomie 95 proc.

Podsumowując 2018 rok mogę stwierdzić, że sytuacja na rynku handlowym jest sprzyjająca. Czynsze pozostają na stabilnym poziomie, co jest dużym atutem dla najemców – decydują się oni na coraz większe lokale – mówi Adrian Majsterek, inwestor A&A, centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia

Na rynku handlowym pojawiały się w tym roku nowe koncepty, zagraniczne marki były zainteresowane wejściem na polski rynek, przede wszystkim ze względu na dobrą sytuacje gospodarczą (wzrost PKB +5,1 proc.). Ogromnym atutem jest również dojrzały i urozmaicony rynek, duże nasycenie powierzchnią handlową (379 mkw. na 1 tys. mieszkańców).

Adrian Majsterek, inwestor A&A, centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia
Adrian Majsterek, inwestor A&A, centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia

– Mijający rok był zdecydowanie udany również pod kątem rozwoju naszego projektu – centrum handlowo rozrywkowego Tkalnia. Świadczy o tym wysoki poziom wynajęcia powierzchni – ok 95 proc. i zwiększenie świadomości projektu wśród potencjalnych klientów i osób związanych z branżą handlową – podkreśla Adrian Majsterek.

Inwestor Tkalni: oprócz oferty handlowej zaproponujemy całoroczne atrakcje

– Zagrożeniem dla inwestorów jest zdecydowanie wzrost cen materiałów budowlanych i rynku robocizny – miejmy nadzieje, że kolejne lata przyniosą większą stabilizację i zahamowanie wzrostów. Kolejnym czynnikiem, który wpłynął niekorzystnie w tym roku na poziom odwiedzin i obroty istniejących centrów handlowych jest zakaz handlu w niedziele wprowadzony wiosną tego roku. Planując ofertę nowo powstających centrów handlowych warto mieć to na względzie i oferować klientom bogatą ofertę rozrywkowo-rekreacyjną, która przyciągnie odwiedzających do obiektu nawet w dni wolne od handlu. Tak zrobiliśmy w przypadku Centrum Tkalnia, które jest obecnie w budowie. Oprócz bogatej oferty handlowej zaproponujemy klientom całoroczne atrakcje – Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią solankową oraz strzelnicę sportowo-rekreacyjną, a także eventy dla mieszkańców, które będą dodatkowym magnesem przyciągającym przyszłych odwiedzających – podsumowuje inwestor centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia będzie częścią miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. W obiekcie o powierzchni 14 tys. mkw. GLA znajduje się około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group.

Projekt Tkalni powstał w pracowni architektonicznej MAAi, pod kierunkiem Marka Arciszewskiego. Pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska. Otwarcie obiektu zaplanowano na przełom 2018/2019 r.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl