W Jurajskiej otwarto dwa razy większy Bajkowy Labirynt

Blisko 500 mkw. rozrywki, w tym drugi w Polsce 3-torowy Park Ninja. W Galerii Jurajskiej właśnie zostało otwarte dwa razy większe Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt trzeciej generacji.

Całą przestrzeń nowego Bajkowego Labiryntu podzielono na specjalne strefy. W interaktywnej i bezpiecznej strefie „Malucha” najmłodsze dzieci w wieku 0-3 lat mogą poznawać i uczyć się m.in. dźwięków otaczającego świata, odgłosów zwierząt czy kolorów i kształtów.

Dzieci w wieku od 4-12 lat mają z kolei do swojej dyspozycji  wielopoziomową konstrukcję zabawową, połączoną z torem Ninja przystosowanym  dla tej grupy wiekowej.  Dla najmłodszych przygotowano także specjalne strefy animacji i urządzeń interaktywnych.

Z myślą o dzieciach w Bajkowym Labiryncie organizowane są także zajęcia tematyczne np. eksperymenty chemiczne, zajęcia kulinarne, taneczne oraz zajęcia z robotyki.  Ale to nie wszystko, dla małych gości kids play przygotowano także salki, urodzinowe, a także specjalną przestrzeń, w której można stawiać budowle z tysięcy klocków.

Dla najstarszej grupy, czyli powyżej 12 roku stworzono natomiast drugi  w Polsce 3-torowy Ninja Park czyli tor przeszkód dla młodzieży i dorosłych wypełniony różnymi przeszkodami. Młodzież i dorośli mogą skorzystać także z ogólnie dostępnej z pasażu strefy automatów ticketowych typu redemption.

Pomysłodawcy Centrum Rozrywki nie zapomnieli także o rodzicach. Dla tych, którzy nie czują się na siłach przemierzać zakamarków centrum rozrywki wraz ze swoimi pociechami,  przygotowano specjalne loże, w których mogą czekać na dzieci. Do ich dyspozycji jest także Dino Bar, oferujący m.in. kawę, herbatę i przekąski. Strefa wyposażona jest także w bezpłatne wi-fi oraz ładowarki do wszystkich możliwych urządzeń mobilnych.

W recepcji Bajkowego Labiryntu można natomiast kupić maskotki, balony, skarpetki antypoślizgowe, które RO-AN promuje dla podniesienia bezpieczeństwa zabawy i inne gadżety. Całość przestrzeni została zaaranżowana w konwencji „Juraparku” z dekoracjami przestrzennymi na całej powierzchni Centrum Rozrywki – informuje firma RO-AN, właściciel.

– Zmieniamy się i chcemy bawić naszych gości 7 dni w tygodniu. Bajkowy Labirynt w Galerii Jurajskiej jest pierwszym kids play’em trzeciej generacji w Częstochowie. To unikalne miejsce, w którym można spędzić cały dzień. To również alternatywa np. dla niedzielnej nudy  w domu – mówi Robert Niewiński, prezes spółki RO-AN, do której należy Bajkowy Labirynt.

Jak podkreśla Robert Niewiński, wybór Jurajskiej nie był przypadkowy. – W najbliższych latach stawiać będziemy przede wszystkim na rozwój centrów rozrywki w galeriach, które mają szeroką i ciekawą ofertę rozrywkową, a tym samym są w stanie przyciągać klientów w tygodniu, ale także w niedziele niehandlowe – mówi.

Większy kids play to szansa dla Galerii Jurajskiej, tym bardziej, że obiekt rozwija właśnie swój projekt „Niedzielnego Centrum Rozrywki” oraz samą ofertę rozrywkową.

– W 2019 roku chcemy zawalczyć o klienta w niehandlowe niedziele. Nasz pomysł to konsolidacja w jednej przestrzeni oferty tych najemców, którzy mogą działać w te dni bez przeszkód – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

I dodaje: – Do klienta chcemy wyjść z niezwykle szeroką ofertą rozrywkową, na którą złoży się aż 18 restauracji i kawiarni,  fitness club, 8-salowe kino, nasza infrastruktura z bulwarami Warty na czele, ale także Bajkowy Labirynt w najnowszym formacie Centrum Rozrywki. Dzięki temu zyskamy na atrakcyjności w wolne niedziele, a co najważniejsze stworzymy kolejny powód, aby nas odwiedzić – mówi.

Galeria Jurajska należy do firmy GTC

Galeria Jurajskato największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2017 roku galerię odwiedziło blisko 7 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl