Intensywny koniec roku w wykonaniu Pizza Hut

W ostatnich dniach 2018 roku sieć Pizza Hut Delivery otworzyła kilka nowych restauracji.

Powstały one na warszawskim Wawrze i Bemowie, w Łodzi, Szczecinie, Poznaniu i Krakowie. Wszystkie oferują  najpopularniejsze smaki pizzy z dostawą w 30 minut.

Zamówienia z dostawą pod wskazany adres można składać na trzy sposoby – telefonicznie, dzwoniąc na jeden, ogólnopolski numer telefonu: 22 536 36 36, poprzez platformę internetową www.pizzahut.pl oraz za pomocą aplikacji. Dostawa zamówienia będzie realizowana w okręgu 5 km od restauracji. Goście będą mogli także odebrać swoje zamówienia bezpośrednio w restauracji, która przygotuje je w ciągu zaledwie 10 minut.

Firma AmRest jest Partnerem wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Różne formaty Pizza Hut

Pizza Hut to jedna z największych sieci restauracyjnych na świecie. Marka oferuje Gościom bogaty wybór pizzy prosto z pieca, przygotowywanej ze świeżych składników. Od otwarcia pierwszej restauracji w 1958 roku, Pizza Hut słynie z perfekcyjnej obsługi i swobodnej atmosfery. W Polsce siecią Pizza Hut zarządza holding AmRest, który od 1993 roku rozwinął sieć do liczby ponad 100 lokali.

W ramach marki firma AmRest prowadzi formaty: Pizza Hut Dine-In – restauracje z obsługą kelnerską, Pizza Hut Express – koncept oferujący świeżą pizzę, przygotowywaną w 5 minut, na oczach gości, a od 2017 roku AmRest rozwija nową odsłonę restauracji Pizza Hut Dine-In: lokale z otwartą kuchnią i kamiennym piecem w centralnym punkcie restauracji. AmRest mocno inwestuje również w kanał dostaw w ramach marki, rozwijając koncept Pizza Hut Delivery – restauracje oferujące dostawy w ok. 30 minut.

Portfolio AmRest

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB.

Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 1660 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Słowenii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Austrii, Francji, Niemczech i Chinach.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn