Dino zamierza przejąć 13 supermarketów. W 2020 roku chce ich mieć 1,2 tys.

Spółka Dino Polska, prowadząca ogólnopolską sieć średniopowierzchniowych supermarketów, zamierza przejąć 13 sklepów działających obecnie w formie franczyzy. Zarządza nimi spółka Domex-Kuśnierek.

Większość sklepów Grupy Dino ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 400 mkw. oraz oferuje ok. 5 tys. pozycji asortymentowych i jest zlokalizowana przede wszystkim w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast. Strategia działania Grupy Dino oparta jest na standardowym projekcie sklepu, dysponującego miejscami parkingowymi dla klientów i zaopatrywanego w każdy dzień tygodnia (z wyjątkiem niedziel) w produkty świeże. Na dzień 30 września 2018 r. sieć sklepów Grupy Dino tworzyło 895 sklepów.

Dino Polska S.A. jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką dominującym polskim kapitałem, kontrole nad Dino Polska S.A. sprawuje pan Tomasz Biernacki.

Dino ma plan ekspansji

Zgodnie z przyjętą strategią spółki, sieć Dino przekroczy liczbę 1200 sklepów w 2020 roku. Spółka zamierza kontynuować dynamiczną ekspansję również w kolejnych latach. Grupa szacuje, że łączna wartość inwestycji, które zrealizuje w 2018 roku wyniesie 600-650 mln zł. W okresie 9 miesięcy 2018 r. nakłady inwestycyjne wyniosły 466 mln zł.

– Klienci bardzo pozytywnie reagują na otwierane w ich okolicy markety Dino. Jesteśmy przekonani, że wynika to z atrakcyjności formatu naszego sklepu, który odpowiada na zmieniające się trendy i potrzeby Polaków: pozwala im robić szybkie i komfortowe zakupy w dobrych cenach, blisko miejsc zamieszkania i oferuje duży wybór świeżych produktów – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A. – Ponadto mamy bardzo proaktywne podejście do handlu. Każdego dnia staramy się mile zaskakiwać naszych klientów nowymi produktami i atrakcyjnymi promocjami – dodaje Szymon Piduch.

Dino Polska kontynuuje szybki rozwój sieci, otwierając nowe sklepy w województwach, w których jest obecna (głównie zachodnia i centralna części Polski) oraz stopniowo pojawia się w nowych regionach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy