KiK zrealizował plan ekspansji. 250 sklepów w sieci

Plan na 2018 wykonany – informuje zarząd sieci KiK. W Polsce działa już 250 sklepów tej marki.

Od momentu pojawienia się sieci sklepów KiK w Polsce możemy obserwować jej dynamiczny rozwój – właśnie dobiega końca 6 rok funkcjonowania marki w Polsce i – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – został on zwieńczony osiągnięciem, a nawet przekroczeniem liczby 250 sklepów.

KiK nie zwalnia tempa. 50-60 nowych sklepów w 2019 roku

Dzięki grudniowym otwarciom sklepów w Warszawie, Piotrkowie Trybunalskim, Lidzbarku i Gliwicach – została przekroczona liczba 250 sklepów, która była komunikowana jako plan na 2018 rok. Także w grudniu na liście nowo otwartych sklepów pojawiły się sklepy w takich miejscowościach jak: Szprotawa, Łomża, Koszalin, Wąbrzeźno i Poczesna. W 2019 roku sieć ma powiększyć się o kolejne 50-60 sklepów.

– Mamy ambitne plany, ale tylko takie pozwalają na osiągnięcie sukcesu. Poza tym, ich realizacja przynosi nam dużo satysfakcji. Fakt, że zakupy w KiK można robić w Polsce w ponad 250 lokalizacjach to prawdziwy powód do dumy, który napędza nas do dalszego rozwoju. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę obiecać, że nie spoczywamy na laurach i w przyszłym roku będziemy świętować otwarcie 300 sklepu KiK – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

Sieć sklepów KiK osiągając liczbę 250 sklepów w Polsce i tym samym jest operatorem ok. 150 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej. Sklepy sieci pojawiają się w centrach handlowych, retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,5 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch.

KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy