Prezes firmy Schwitzke Górski: Customer Experience staje się ważniejszy niż same zakupy

michal-gorski-schwitzje-gorski

Skala zmian w branży retail w ostatnich latach całkowicie przemodelowała nasze podejście do kształtowania przestrzeni handlowej – pisze Michał Górski, CEO w firmie Schwitzke Górski.

Firma Schwitzke Górski jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Zmiana zachowań konsumentów wynikająca z nowego sposobu komunikowania się z marką, czy ogólnie sposobu w jaki się wszyscy komunikujemy, ma fundamentalne znaczenie. Jeszcze nigdy tak małe urządzenie, jakim jest smartphone, nie spowodowało tak daleko idących zmian w otaczającym nas świecie.

Nowe podejście do CX

Omnichannel, którym żyliśmy przez ostatnie lata, dziś zmienia się w Customer Experience. Ludzie podobnie myślący, ale niekoniecznie w konkretnym wieku czy pochodzący z konkretnych miejsc, tworzą mikro społeczności: z własnym językiem, sposobem komunikacji i wyznawanymi wartościami. Obecnie z uwagą obserwujemy te społeczności. Co więcej, nauczyliśmy się je identyfikować i definiować ich potrzeby. To klucz, dzięki któremu możemy sprostać wyzwaniom i potrzebom, stawianym nam przez klientów.

Obecnie sprzedaż często odbywa się “przy okazji”. W obecnych czasach klienci mają możliwość dokonania zakupów z każdego miejsca i o dowolnym czasie, mogą dotrzeć do każdej informacji, zweryfikować autentyczność oferty, cenę, opinie znajomych o ich wyborze, nawet w trakcie picia kawy. To zupełnie inny, nowy retail.

W celu stworzenia atrakcyjnej oferty w tak zdefiniowanym świeci, trzeba budować kompletne, spójne i angażujące doświadczenia konsumenckie – to wymaga interdyscyplinarnych kreatywnych zespołów, a nie oddzielnych eksperckich dywizji. Tempo zmian nie spadnie, zachowania klientów będą się zmieniały coraz bardziej, a czasu na reakcję będzie coraz mniej. Customer Experience musi być spójny, reaktywny i angażujący. Taki tworzymy.

Portfolio firmy Schwitzke Górski

Firma Schwitzke Górski kreuje nowe standardy punktów sprzedaży i punktów handlowych i usługowych na polskim i europejskim rynku. Każdego roku ponad 200 projektów ma swoje otwarcia. Główni klienci grupy Schwitzke Górski to marki sektora modowego, jak choćby LPP, Martes Sport, Wojas, GastroMall, Nakielny, Mustang i Home&You. Firma realizuje również projekty w branży gastronomicznej, usługowej, biurowej. Ma doświadczenie z projektów w małej i wielkiej skali – od centrów handlowych i hoteli do małych punktów sprzedaży.

Autorem komentarza jest Michał Górski, CEO w firmie Schwitzke Górski.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn