Wojas utrzymuje poziom sprzedaży

Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas S.A. w grudniu 2018 roku wyniosła 23,442 mln zł i ukształtowały się na takim samym poziomie jak w grudniu 2017 roku – informuje zarząd Wojas S.A.

W okresie od stycznia do grudnia 2018 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 237,486 mln zł i była wyższa o 0,1 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w grudniu 2018 roku wyniosły 17,399 mln zł i były niższe o 12,5 proc. od przychodów osiągniętych w grudniu 2017 roku. Narastająco, w okresie styczeń-grudzień 2018 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 186,239 mln zł i były niższe o 5,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Sieć sprzedaży Wojas

Sprzedaż detaliczna Wojas realizowana jest przez własną sieć sprzedaży w Polsce, Słowacji, Czechach, Białorusi i w Rumunii oraz przez kanał online. W I półroczu 2018 r sieć zmniejszyła się o trzy salony i na koniec czerwca liczyła 174 salony.

Wojas S.A. kontynuuje działalność prowadzoną od roku 1990 przez jego jedynego założyciela Wiesława Wojasa w formie jednoosobowej działalności gospodarczej ZPH Wojas. W początkowym okresie działalności firma funkcjonowała jako niewielki zakład produkcyjny, który zatrudniał kilkanaście osób i produkował kilkadziesiąt tysięcy par obuwia rocznie. W 1994 r. ZPH Wojas nabyły część majątku dawnych Nowotarskich Zakładów Przemysłu Skórzanego „Podhale”. W kolejnych latach systematycznie rozwijano firmę poprzez zakup nowych urządzeń, wzrost zatrudnienia oraz zdobywanie nowych rynków sprzedaży. Do 1 kwietnia 2007 r. przedsiębiorstwo działało pod nazwą Zakłady Produkcyjno-Handlowe Wojas Wiesław Wojas.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn