Duka otwiera nowe sklepy i zapowiada ekspansję na wiosnę

Skandynawska marka Duka kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Z końcem 2018 roku do sieci sklepów dołączyło kilka nowych lokalizacji. Wiosną 2019 planowane są kolejne otwarcia.

Nowe salony marki Duka w ostatnim czasie pojawiły się w projekcie Nowa Stacja w Pruszkowie, Tarasach Zamkowych w Lublinie, a także w toruńskim Atrium Copernicus.

– Wielkim atutem Nowej Stacji jest jej lokalizacja w sercu Pruszkowa, w pobliżu rewitalizowanego dworca PKP i osiedli mieszkaniowych. Galeria posiada 800 miejsc parkingowych, jednak wygodnie można do niech dojechać również pociągiem jak i środkami komunikacji miejskiej – informują przedstawiciele sieci Duka.

Zimowa ogólnopolska ekspansja marki Duka wpisuje się w strategię firmy, która otwiera sklepy w renomowanych galeriach handlowych z dobrą lokalizacją i na parterze. Po otwarciu salonów we Wrocławiu i Pruszkowie, nadszedł czas na Lublin i Toruń. Marka stawia przede wszystkim na oferowanie zakupów w komfortowych warunkach.

Debiut marki Duka w Toruniu i plany ekspansji w 2019

– Lokal w Tarasach Zamkowych to 130 mkw. przestrzeni, natomiast sklep w Atrium Copernicus może pochwalić się powierzchnią równą 160 mkw. Duka dbając o jak najlepsze doświadczenie zakupowe oddała klientom przestronne, jasne i przemyślane wnętrza w renomowanych galeriach handlowych, w doskonałej lokalizacji na parterze – podkreśla zarząd sieci.

Sieć sklepów Duka rozrasta się również w Europie – ma już swoje salony w Wielkiej Brytanii, Holandii, Bułgarii oraz w Niemczech. Duka w Polsce to obecnie sieć ponad 70 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych. Lokale sieci mają od 120 do 200 mkw. Dostępny jest również sklep internetowy: www.duka.com.

Wiosną 2019 planowane są kolejne otwarcia. Nowy salon pojawi się m.in. w realizowanej właśnie w Warszawie Galerii Młociny. Będzie to flagowy, największy sklep marki o powierzchni blisko 400 mkw.

– Salon Duka w Galerii Młociny otworzymy na 20-lecie obecności marki na rynku polskim. Równo dwie dekady temu debiutowaliśmy sklepem w Warszawie, dlatego nowoczesnym i przyjaznym salonem w nowym koncepcie chcemy zrobić uroczy prezent naszym klientom – zapowiada Aleksandra Gutkowska, Dyrektor Marketingu Duka.

Produkty Duka zaprojektowane są zgodnie z najnowszymi trendami, zachowując jednocześnie unikalny, skandynawski design. Poza pięknym wzornictwem, wyposażenie marki to przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania ułatwiające codzienne czynności związane ze spędzanym czasem w kuchni oraz jadalni.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.