Do grona najemców Galerii Młociny dołączył Empik w formacie Future Store

W nowopowstającym kompleksie handlowo-rozrywkowym na warszawskich Bielanach zostanie otwarty salon Empik zaprojektowany w formacie Future Store. Nowy salon o powierzchni blisko 380 mkw. będzie pełen interaktywnych rozwiązań.

Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną 2019 roku. Inwestorami obiektu są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Kilkanaście Future Store’ów w 2019 roku

– Future Store to ogromny krok naprzód dla marki z wielkimi tradycjami i bogatą, ponad siedemdziesięcioletnią historią. Nowy salon pełen innowacyjnych rozwiązań, ze specjalnie zaprojektowanymi meblami, czytelną aranżacją przestrzeni i nowym systemem kas z pewnością przyciągnie na Bielany miłośników książek, melomanów i polujących na bilety na najciekawsze koncerty i inne wydarzenia. Empik w Galerii Młociny będzie miejscem, gdzie fajnie, a do tego kreatywnie można będzie spędzić swój wolny czas – podkreśla Marcin Kopczyk, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Nowy salon na Młocinach będzie jednym z kilkunastu Future Store’ów których otwarcie w przyszłym roku zapowiedział Empik. Koncept nowego salonu został stworzony we współpracy z londyńską agencją 20-20. W jej portfolio można znaleźć realizacje dla m.in. zagranicznych sieci MotherCare, Stefl, Nissana i polskiego Smyka. Projektanci odpowiadali też za aranżację lóż biznesowych na stadionach Manchesteru City i FC Liverpoolu.

Empik przyszłości w Galerii Młociny

Najnowszy stołeczny salon będzie wyróżniać czytelna nawigacja, intuicyjne rozmieszczenie poszczególnych działów i system ekspozycji produktów – tak, żeby klienci mogli je szybciej znaleźć. Na liście udogodnień są też ekrany dotykowe, na których będzie można znaleźć poszukiwaną książkę, grę czy płytę, zapoznać się z ich opisem, a na końcu na mapie sklepu wyświetlić regał, na którym się znajdują. W nowym salonie zainstalowane zostaną również duże ekrany multimedialne, na których prezentowane będą najświeższe informacje ze świata kultury, dotyczące premier książkowych i muzycznych.

– Otwarcie nowego salonu w jednym z najnowocześniejszych i najbardziej znaczących kompleksów handlowo-rozrywkowych w Warszawie będzie dla nas dużym wydarzeniem. Wiosną zaprosimy warszawiaków do salonu stworzonego w oparciu o format Future Store. Ten sklep, ze wszystkimi interaktywnymi udogodnieniami, pozwoli nam również wykorzystywać pełen potencjał handlu internetowego w stacjonarnym salonie i realizować w pełni ideę omnichannel – dodaje Urszula Sekuła, dyrektor nieruchomości w Empiku.

W przestronnej przestrzeni na  półkach oprócz książek, muzyki, filmów, gier multimedialnych, prasy, mieszkańcy Bielan znajdą również duży wybór gier planszowych, zabawek edukacyjnych i artykułów papierniczych oraz kreatywnych. W punkcie Empik Bilety będzie można kupić wejściówki na różne wydarzenia w całym kraju. Empik znany jest też z ciekawych aranżacji wnętrz, w których wykorzystuje funkcjonalne i wygodne meble, a także ciepłe kolory. Takie połączenie ma zapewniać przyjazną atmosferę.

Dla  odbiorców Empiku wizyta w salonie jest przyjemnością i miłym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Empik pomaga w odkrywaniu i rozwijaniu pasji  i zainteresowań – nie tylko czytelniczych czy muzycznych, ale również chociażby z obszaru DIY (Do It Yourself). – Podobnie patrzymy na Galerię Młociny, która z niespotykanym dotąd w obiektach handlowych połączeniem ofert rozrywkowej, kulturalnej, sportowej i jedyną w swoim rodzaju strefą gastronomiczną zespoloną z zielonym ogrodem zapewni wiele różnych możliwość na dobre zainwestowanie swojego wolnego czasu – dodaje Urszula Sekuła, dyrektor nieruchomości w Empiku.

Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, obecna na rynku od ponad 70 lat. Jako jeden z nielicznych sklepów działa wielokanałowo – poprzez sieć salonów stacjonarnych (ponad 250), sklep internetowy – jeden z największych w Polsce, istniejący od 20 lat i aplikację mobilną,  inspirując do  dzielenia się  radością i pasją z innymi. Jako jedna z najbardziej wartościowych polskich marek, Empik swoją ofertą trafia w światowe trendy i oczekiwania milionów konsumentów. Od 2012 roku Grupa Empik należ do portfela funduszu Penta Investment.

EPP i Echo Investment inwestorami nowego, wielofunkcyjnego centrum na Bielanch

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl