Vistula Retail Group: ponad 50 tys. mkw. powierzchni handlowej na koniec 2018 roku

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 147 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2017 roku o około 34 proc. – podaje VRG S.A. Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy na koniec grudnia 2018 roku wyniosła 51,6 tys. mkw. (w tym marka Bytom 15,8 tys. mkw.).

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-grudzień 2018 roku wyniosła około 804,7 mln zł i była wyższa o około 16,9 poc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Sprzedaż detaliczna

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w grudniu 2018 r. w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) – wyniosły około 78,1 mln zł (w tym marka Bytom 24,3 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2017 roku o około 50,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-grudzień 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 452,9 mln zł i była wyższa o około 16,8 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 65,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2017 roku o około 27,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-grudzień 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 312,8 mln zł i była wyższa o około 21,3 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 53,9 proc. i była niższa od marży osiągniętej w grudniu 2017 roku o około 0,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-grudzień 2018 wyniosła około 51,2 proc. i była niższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Vistula Retail Group

Przypomnijmy, że VRG S.A. to spółka powstała z połączenia Vistula Group ze spółką Bytom. Oficjalne przejęcie 100 proc. udziałów spółki Bytom przez Vistula Group nastąpiło 30 listopada 2018 roku.

Vistula  specjalizuje się zarówno w odzieży męskiej i damskiej oraz biżuterii i zegarków. Należą do niej marki, takie jak Lantier, Vesari, Wólczanka, Lambert, W.Kruk oraz Deni Cler (za pośrednictwem spółek zależnych). Głównym rynkiem zbytu dla produktów Grupy Vistula jest Polska. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 300 sklepów marki Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Deni Cler Milano

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Bytom działa na rynku odzieży męskiej. Sprzedaż prowadzi w sieci sklepów własnych i franczyzowych, a także za pośrednictwem własnego e-sklepu. Ponadto w niewielkiej skali sprzedaje hurtowo pod marką Intermoda. W ramach sieci działa ponad 100 sklepów na terenie kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl