4 nowe wyspy handlowe w sieci Semilac

Semilac, polska marka lakierów hybrydowych i produktów do makijażu, otworzyła w grudniu 2018 r. 4 kolejne punkty franczyzowe. Po raz pierwszy stacjonarnie punkty Semilac pojawiły się w Opolu, Tomaszowie Lubelskim i Ostrowie Wielkopolskim. Natomiast w Szczecinie to drugie stanowisko sprzedażowe marki.

– Prężnie rozwijajmy sieć franczyzową, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do naszych produktów oraz profesjonalnej porady i usługi. Niezmiernie cieszymy się, że w grudniu poszerzyliśmy naszą listę franczyzową, aż o 4 nowe lokalizacje. Mamy nadzieję, że te nowo otwarte punkty sprzedażowe będą tak chętnie odwiedzane, jak pozostałe wyspy – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.

4 nowe punkty Semilac w galeriach handlowych

Semilac, producent lakierów hybrydowych, należący do firmy Nesperta, zamyka mijający miesiąc z bilansem czterech otwarć. W grudniu nowe punkty sprzedażne otwarte zostały w Centrum Handlowym Karolinka w Opolu, Galerii Rynek w Tomaszowie Lubelskim, Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim oraz w centrum handlowym Kaskada w Szczecinie.

Każde nowe stanowisko sprzedażowe zawiera pełen asortyment marki, dzięki czemu klientki mogą zapoznać się szeroką gamą produktów oraz przetestować je w wygodnych warunkach. Dodatkowo, konsumentki mogą w komfortowy sposób skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców. Aktualnie marka Semilac dostępna jest w 74 miastach w całej Polsce.

Nesperta rozwija sieć głównie w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Standardowy format wysp handlowych to 2,5 x 4 mkw. Wszystkie placówki sieci wyglądają tak samo i mają formę  modułów, które łatwo dopasować do niemalże każdej lokalizacji w centrum handlowym. Spółka poszukuje powierzchni zarówno pod wyspy handlowe jak i lokale własne w prestiżowych galeriach handlowych. Najlepsze lokalizacje dla marki to powierzchnie w alejkach premium w sąsiedztwie sklepów jubilerskich, kosmetycznych i butików modowych.

Rozwój Semilac w oparciu o system franczyzowy

Ekspansję sieci punktów handlowych w systemie franczyzowym spółka Nesperta rozpoczęła na początku 2017 roku. Pierwsza wyspa franczyzowa powstała 20 kwietnia 2017 roku w Pile w centrum Vivo. Aktualnie wszystkie wyspy handlowe Semilac to punkty franczyzowe. Przystępując do sieci na początku współpracy franczyzobiorca ponosi opłatę wstępną w wysokości 30 tys. zł. Kolejne działania i proces wdrożenia są już po stronie spółki Nesperta, która zapewnia wsparcie w negocjacjach umów najmu z galerią handlową do momentu podpisania umowy. Kolejno, doradza w wyborze pracowników i przeprowadza szkolenia z poziomu sprzedażowego i produktowego. Udziela też wsparcia marketingowego.

Semilac to polska marka, należąca do polskiej spółki Nesperta, która powstała w 2013 roku. Od początku działalności funkcjonuje na zasadzie sieci dystrybucji współpracując z hurtowniami i drogeriami kosmetycznymi. Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również produkty do makijażu. Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl