Wittchen kończy 2018 rok na wyraźnym plusie

wittchen-rozwoj-ecommerce

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował wyraźny wzrost sprzedaży. Zarówno w samym grudniu 2018 roku, jak i w całym okresie od stycznia do grudnia Spółka odnotowała wyraźnie większą sprzedaż w porównaniu do analogicznych okresów roku poprzedniego.

W grudniu 2018 roku wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty), wyniosła 34,4 mln złotych. Rok wcześniej było to 31,6 mln złotych, a to oznacza wzrost rok do roku o 9 proc. Z kolei w całym okresie od stycznia do grudnia 2018 roku wartość przychodów Spółki wyniosła 244,7 mln (215 mln rok wcześniej), co jest równe wzrostowi o 14 p.proc.

Wittchen notuje wzrosty w segmencie detalicznym

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym spółki za grudzień 2018 roku wyniosły 31,3 mln złotych. To o 9 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, kiedy spółka odnotowała sprzedaż na poziomie 28,7 mln zł.  Z kolei narastająco w okresie styczeń-grudzień 2018 roku przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym wyniosły 198,4 mln złotych, o 18 proc. więcej niż przed rokiem.

Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Prawie 100 sklepów Wittchen

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 95 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn