Decathlon prezentuje nowy format sklepu. Naszpikowany nowinkami technologicznymi

Salon Decathlon

– Wierzymy, że zacieranie granic pomiędzy offline a online, gdzie klienci mogą kupić produkt na miejscu ale również zapoznać się z pełną ofertą, przeczytać opinie klientów i złożyć zamówienie z dostawą do domu – dzięki kioskom interaktywnym i dedykowanym do tego ekranom, to klucz do efektywnych zakupów – mówi Wojciech Zięba Dyrektor E-commerce & Omnichannel w Decathlon Polska.

Interaktywne, cyfrowe nośniki prezentujące aktualną ofertę, treści informacyjne, a także umożliwiające natychmiastowe przejście do szerszej oferty on-line – to tylko niektóre z nowoczesnych rozwiązań, z których korzystać mogą klienci otwartego właśnie sklepu sieci sportowej Decathlon. Nowy sklep jest częścią parku handlowego w Wilanowie.

Lokalizacja urządzeń została precyzyjnie określona, jest ściśle powiązana ze ścieżką klienta. Aleje sklepu stanowią przemyślane arterie, których rolą jest komunikacja, prezentacja fizycznych produktów, informacja oraz cyfrowe wsparcie sprzedaży. Nośniki emitują treści dopasowane do konkretnego działu, dzięki nim można zapoznać się z pełną ofertą sklepu, ale też od razu wybrać interesujący towar i dokonać jego zakupu na miejscu lub z dostawą do domu. To część udogodnień jakie zostały zaprojektowane i wprowadzone w nowym formacie Decathlon. Nowy format sklepu Decathlon wpisuje się w światowy trend  Phigital, czyli połączenie komunikacji digital’owej z przestrzenią fizycznych sklepów.

Technologia RFID zintegrowana z inteligentnymi przymierzalniami w nowym sklepie Decathlon

Decathlon
Decathlon

– Wierzymy, że zacieranie granic pomiędzy offline a online, gdzie klienci mogą kupić produkt na miejscu ale również zapoznać się z pełną ofertą, przeczytać opinie klientów i złożyć zamówienie z dostawą do domu – dzięki kioskom interaktywnym i dedykowanym do tego ekranom, to klucz do efektywnych zakupów. Nasze sportowe sklepy przyszłości to nie tylko powierzchnie pełne technologii, to miejsca gdzie w łatwy sposób doświadcza się produktów i dokonuje zakupów – podkreśla Wojciech Zięba Dyrektor E-commerce & Omnichannel w Decathlon Polska.

Nowy kompaktowy Decathlon Wilanów

– Misją Decathlon jest upowszechnianie radości i korzyści płynących z uprawiania sportu – dodaje Bartosz Żochowski, Lider sklepu Decathlon Wilanów. – Dokładamy wszelkich starań, aby sport stał się dostępny dla wielu. Dzięki zastosowaniu w Decathlon Wilanów nowych rozwiązań technologicznych zapewniamy dostęp do bogactwa sportowego z dostawą nawet tego samego dnia. Koncept jest zupełnie nową odsłoną, z którą właśnie tutaj nasi klienci będą mieli okazję zapoznać się jako pierwsi w Polsce.

Nowo otwarty, warszawski sklep Decathlon należy do coraz popularniejszych w handlu tzw. „formatów kompaktowych”. Odpowiadają one na zmieniające się trendy zakupowe. Dzięki technologii, można lepiej zidentyfikować potrzeby klienta, przez co otrzyma on produkty i usługi spełniające jego rzeczywiste, niezaspokojone i te ukryte potrzeby.

Decathlon
Decathlon

Decathlon obecnie posiada ok. 1,2 tys. sklepów zlokalizowanych w 28 krajach. Najwięcej sklepów ma na rodzimym rynku francuskim – ponad 300. W Chinach Decathlon ma ponad 200 sklepów, w Hiszpanii ok. 150, we Włoszech ok. 115. Spółka prężenie działa także na rynku rosyjskim, oraz w Polsce. Na polskim rynku Decathlon działa od 2001 roku, i posiada ponad 50 placówek. Średnia powierzchnia sklepów to 600-800 mkw. Zatrudnia ok. 35 tys. osób. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwój produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze). Firma jest także autorem kilkunastu technologii i komponentów technicznych, które stosuje w swoich produktach.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn