Posnania zainwestowała 120 mln zł w okoliczną infrastrukturę

Posnania, Apsys

Nowy parking na 47 miejsc postojowych został otwarty przy ul. Milczańskiej w Poznaniu. Będzie służył przede wszystkim mieszkańcom, przyjeżdżającym do pobliskich sklepów. Parking został wybudowany przez właścicieli CH Posnania. Był to jeden z elementów umowy zawartej z miastem – poinformował Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu.

Nowy parking znajduje się przy ul. Milczańskiej. Obok są nowe osiedla mieszkaniowe, powstały jedne z popularniejszych delikatesów, a w najbliżej odległości znajdują się także przystanki komunikacji miejskiej i podmiejskiej. Zgodnie z umową parking został udostępniony kierowcom 7 stycznia 2019 roku. Oprócz samych miejsc postojowych wybudowana została także droga manewrowa oraz chodnik.

To była ostatnia z inwestycji w okoliczną infrastrukturę drogową, za którą zapłaciła Posnania i jej właściciel, firma Apsys. Łączny koszt tych inwestycji wyniósł ponad 120 mln zł. Dzięki zainwestowanym środkom powstały m.in. drogi, chodniki i ścieżki rowerowe w najbliższych okolicach centrum handlowego, ale również sieci wodociągowe, kanalizacja sanitarna, deszczowa i teletechniczna.

Ponad 2 lata działalności CH Posnania

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Właścicielem i zarządca Centrum Posnania jest firma Apsys Polska.

– Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym. Naszym wyróżnikiem jest także rozbudowana oferta rozrywkowo-gastronomiczna, która przyciąga klientów z Poznania i regionu – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Przewagi konkurencyjne potwierdzają przeprowadzone badania konsumenckie, według których Posnania oferuje najlepszy wybór w kluczowych segmentach mody, health&beauty, multimediów, wyposażeniu wnętrz oraz food&leisure. Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. Hasztag #all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn