Ekspansja Soczewkomatów – innowacyjnych automatów ze sprzętem medycznym

Soczewkomaty.pl to polski projekt realizowany przez firmę Szkla.com S.A. – właściciela jednego z największych sklepów internetowych z soczewkami kontaktowymi w Polsce. Soczewkomaty to innowacyjne urządzenia, które nie sposób porównywać ze spotykanym dotychczas na naszym rynku vendingiem.

– Soczewkomaty to całkowicie polskie rozwiązanie technologiczne, które od etapu konceptu, projektu, przez prototyp, oprogramowanie po maszyny produkcyjne zostało zrealizowane przez polskie firmy. Ten fakt napawa szczególną dumą Grupę Szkla.com. Cieszy nas również fakt, ze coraz więcej wynajmujących dopytuje o możliwość ulokowania w swojej nieruchomości Soczewkomatu jako urozmaicenia swojej powierzchni handlowej i czegoś, co przyciągnie nowe osoby do danej lokalizacji – mówi Karol Wilczko, Dyrektor Zarządzający Szkla.com S.A.

Soczewkomat, wizualizacja
Soczewkomat, wizualizacja

Maszyna zawiera ponad 300 różnych produktów – soczewki najbardziej znanych marek, płyny i akcesoria. Zakup odbywa się na wygodnym, 43-calowym dotykowym ekranie. Płatności dokonać można za pomocą dowolnej karty płatniczej. Tylko Soczewkomat umożliwia zakup szkieł kontaktowych i płynów 24 godziny na dobę bez kontaktu ze sprzedawcą i jednoczesną, natychmiastową realizacją zamówienia. Jest to jedyne tego typu rozwiązanie na taką skalę w Polsce, a zarazem jedyny na polskim rynku automat ze sprzętem medycznym.

Ekspansja Soczewkomatów

Na ten moment sieć Soczewkomatów liczy 31 maszyn. Zlokalizowane są one m.in. w Warszawie, Krakowie, na Śląsku, w Rzeszowie, Wrocławiu, Poznaniu czy Gdańsku. Sieć skupia się głównie na mniejszych galeriach, centrach handlowych czy parkach handlowych takich jak CH ATUT w Krakowie, Galeria Rondo Wiatraczna w Warszawie, czy Galeria Pilczycka we Wrocławiu. Na stronie www.soczewkomaty.pl znajdziemy wszystkie aktualne lokalizacje. Partnerami wspierającymi projekt jest Tesco Polska, centra handlowe Atrium oraz centra handlowe Viktor.

Projekt Soczewkomatu został stworzony przede wszystkim w trosce o wygodę klienta. – W związku z tym postawiliśmy na szeroki wybór marek i mocy soczewek oraz możliwość szybkiego dokonania transakcji o dowolnej porze dnia i nocy. Koncept się sprawdza, sprzedaż w automatach rośnie w dwucyfrowym tempie miesiąc do miesiąca, a to dopiero początek – mówi Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju Szkla.com S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy