Poczta Polska otwiera placówki w centrach handlowych

poczta-polska

W ubiegłym roku Poczta Polska uruchomiła 76 placówek. Sześć z nich powstało w galeriach handlowych m.in. w Gdańsku, Lublinie, Legnicy i Starachowicach – poinformowała nas Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Zgodnie ze strategią Poczta otwiera nowe placówki oraz modernizuje dotychczasowe, aby poprawić komfort obsługi klientów.

Poczta Polska rozwija sieć

Poczta Polska rozbudowuje swoją sieć placówek, systematycznie otwierając nowe punkty. Tylko w ostatnim kwartale 2018 roku uruchomiła ich 15. Powstały w takich miejscowościach jak: Sokolniki Las (woj. łódzkie), Upałty Małe (woj. warmińsko-mazurskie), Wolbrom (woj. małopolskie), Średnica-Jakubowięta (woj. podlaskie), Siemiatycze (woj. podlaskie), Boreczno (woj. warmińsko-mazurskie), Ruś (woj. warmińsko-mazurskie), Białystok (woj. podlaskie), Zabrze (woj. śląskie), Starachowice (woj. świętokrzyskie), Suchedniów (woj. świętokrzyskie), Brodnica (woj. kujawsko-pomorskie), Sulejów (woj. łódzkie) oraz dwie placówki w Gdańsku (woj. pomorskie).

Remonty i modernizacje

Poczta Polska posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,5 tys. placówek. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka otworzyła blisko 200 nowych punktów, zarówno w małych miejscowościach, na wsiach, jak i w aglomeracjach. Oprócz otwierania nowych placówek Poczta modernizuje istniejące punkty, część z nich przenosi do nowych lokalizacji. W roku 2018 przeprowadzono 293 modernizacje lub remonty.

Placówki Poczty oferują usługi pocztowe, bankowe, finansowe i ubezpieczeniowe. Klienci placówek pocztowych mogą także skorzystać z oferty prasy i książek. W blisko 4 tys. placówek pocztowych można skorzystać z darmowego Wi-Fi. Jest to istotny walor w małych miejscowościach i na wsiach, gdzie prywatny dostęp do sieci jest ograniczony ze względów technicznych lub ekonomicznych.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn