Grupa Atrium nowym zarządcą Galerii Dominikańskiej

Grupa Atrium, właściciel Galerii Dominikańskiej – jednego z wiodących centrów handlowych we Wrocławiu, od 1 stycznia jest również zarządcą obiektu. Do tej pory funkcję tę pełniła firma ECE, od której zostało zakupione centrum w 2013 roku. Wprowadzona zmiana pozwoli na dalszą modernizację i podnoszenie jakości Galerii Dominikańskiej zgodnie ze strategią Grupy Atrium.

Galeria Dominikańska to jedno z najbardziej znanych i rozpoznawalnych centrów handlowych Wrocławia, znajdujące się w samym sercu miasta przy Placu Dominikańskim. Grupa Atrium, jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej, od 2013 roku jest właścicielem obiektu. Z początkiem 2019 roku Grupa Atrium stała się również wyłącznym zarządcą obiektu.

– Zgodnie z przyjętą strategią koncentrujemy działania biznesowe na dynamicznie rozwijających się aglomeracjach miejskich oraz na centrach handlowych znajdujących się w obszarach charakteryzujących się potencjałem wzrostu i posiadających dobrze rozwiniętą sieć komunikacji. Takim miejscem zdecydowanie jest Galeria Dominikańska. Przejęcie funkcji zarządczych ułatwi nam planowanie dalszego udoskolanania tego miejsca oraz sprawne wprowadzanie zmian. Chcemy, aby nasze flagowe centra były dla naszych klientów tzw. trzecim miejscem, po domu i pracy, w którym możemy aktywnie spędzić swój czas, spotkać się z przyjaciółmi, smacznie zjeść i przy okazji zrobić zakupy. Szczególną uwagę poświęcamy obiektom zlokalizowanym w śródmieściu. Takie miejsca powinny oddawać atmosferę miasta, jego rytm, budować tożsamość na stylu życia, wartościach i aspiracjach mieszkańców, stawać się ich wizytówką w przestrzeni miejskiej – mówi Anna Dafna, Deputy CEO Atrium w Polsce.

Ponad 32 tys. mkw. powierzchni najmu

W Galerii Dominikańskiej na 32,6 tys. mkw powierzchni znajduje się 107 lokali, siłownia Fitness Academy, centrum medyczne LUX MED, supermarket Carrefour, a także wiele punktów gastronomicznych, z różnorodną całodzienną ofertą menu. Wśród najemców jest również salon Empik w koncepcie future store basic, w którym na powierzchni 420 mkw. można wybierać spośród bogatej oferty książek, płyt z muzyką, filmów, multimediów, zabawek edukacyjnych, gier planszowych, artykułów papierniczych i kreatywnych, a także tytułów prasowych. Centrum posiada też zdywersyfikowaną ofertą modową, którą współtworzą m.in. znane marki odzieżowe o ugruntowanej pozycji m.in. Mango, Reserved, Benetton, CCC, a także marki z wyższej półki m.in. Max Mara, Marella, multibrandowy koncept Van Graaf oraz wachlarz marek z segmentu biżuterii i akcesoriów. W centrum znajduje się również rozbudowana oferta kosmetyków i punktów usługowych. Na zmotoryzowanych czeka w centrum miasta ponad 900 miejsc parkingowych.

Galeria Dominikańska została otwarta w 2001 r. i jest czołowym centrum handlowym we Wrocławiu – czwartym, co do wielkości mieście w Polsce, stolicy Dolnego Śląska, zamieszkiwanym przez około 630 tys. mieszkańców. Położona jest w pierwszorzędnej lokalizacji w samym sercu miasta, tuż obok zabytkowej starówki i przy obwodnicy śródmiejskiej. Można do niej dojechać dziewięcioma liniami tramwajowymi i pięcioma liniami autobusowymi, których przystanki są zlokalizowane przed galerią. Szerszy zasięg jej działalności obejmuje ok. miliona potencjalnych klientów, z których 480 tys. mieszka w odległości umożliwiającej dojazd w ciągu 15 minut.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl